#اخبار_استارتاپی 6 پست

♨️ ورود یکتانت به بازار تبلیغات درون اپلیکیشنی با برند ادیوری

🔰 یکتانت از ابزار جدیدی به نام ادیوری، پلتفرم نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل رونمایی کرد. ادیوری ابزاری است که در تبلیغات اپلیکیشن موبایلی هر تبلیغی را با توجه به جامعه مخاطب به آن‌ها نمایش می‌دهد و به این ترتیب بازدهی تبلیغات برای تبلیغ‌کننده و ناشر حداکثر خواهد شد.

🔰 مدیران یکتانت معتقد هستند که در حال حاضر تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی است زیرا که کاربران موبایلی نزدیک به ۹۰ درصد زمان خود را درون اپلیکیشن‌ها سپری می‌کنند و اپلیکیشن‌ها، نرخ CTR بهتری نسبت به وب موبایل دارند. با توجه به گزارشات منتشر شده در سال ۲۰۲۰ گروه Statista، تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن گردش مالی حدود ۱۱۷ میلیارد دلار را در سال جاری جذب کرده. پیش‌بینی این گروه، این است که تا سال ۲۰۲۵ این رقم حداقل دوبرابر خواهد شد و به چیزی نزدیک به ۲۲۶ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

🔰 مدیران یکتانت می‌گویند با توجه به استقبال از این نوع از تبلیغات، ادیوری را که یک پلتفرمی برای تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل است را راه‌اندازی کرده‌اند. این نوع از تبلیغات، به محتوایی اشاره دارد که در اپلیکیشن‌های موجود در گوشی‌های هوشمند نمایش داده می‌شود. این گونه از تبلیغات، از نظر رسانه‌ای که اپلیکیشن باشد با هم تفاهم دارند. اما می‌توانند از نظر شکل و فرم با یکدیگر متفاوت باشند. این برنامه از همه زبان‌ها و تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، همچنین نمایش تبلیغات در تمامی نشست‌ها با وجود هزاران کمپین فعال داخلی و خارجی ادیور یکی دیگر از ویژگی‌های این ابزار است.

🌐 منبع خبر:
https://dmboard.media/news/adivery/
#خبر #اخبار_استارتاپی #یکتانت #ادویری #adivery #تبلیغات

image

♨️ مایکت فهرست ۱۰ اپلیکیشن پردانلود خود را منتشر کرد

🔹 فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکت فهرست اپلیکیشن‌های پردانلود‌ در یک سال اخیر، یعنی از بهمن ۱۳۹۸ تا بهمن ۱۳۹۹ را منتشر کرده است که از تأثیر کرونا بر رفتار کاربران حکایت می‌کند.

🔹 گزارش اپلیکیشن‌های پردانلود‌ مایکت نشان داد واتساپ پردانلودترین اپلیکیشنی است که کاربران مایکت در یک سال گذشته آن را دانلود کرده‌اند. بنابر اطلاعات ارائه‌شده، کاربران روزانه ۲٫۳ میلیون بار بازی و اپلیکیشن ازطریق مایکت دانلود کرده‌‌اند که به‌صورت میانگین ترافیک ماهیانه ۵٫۵ ترابایتی را نشان می‌دهد. مایکت اعلام کرده است که این اطلاعات جزئیات استفاده‌ی کاربران مایکت از بهمن‌ ۱۳۹۸ تا بهمن سال جاری را شامل می‌شود.

🔹 در میان ده اپلیکیشن پردانلود مایکت، چهار عنوان ایرانی شاد، روبیکا، دیجی‌کالا و ایرانسل من به‌چشم می‌خورد که به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم، پنجم، نهم و دهم قرار گرفته‌اند. حضور اپلیکیشن شاد در رتبه‌ی چهارم را باید مرهون شیوع کرونا و مجازی‌شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی مختلف پیش از دانشگاه عنوان کرد که به‌یک‌باره تعداد زیادی از محصلان را به کاربر این اپلیکیشن تبدیل کرده است.

🔹مایکت اعلام کرده است که در بازه‌ی یک‌‎ساله‌ی گزارش، بیش از هشتصد برنامه‌ی جدید در فروشگاه مایکت منتشر شده‌اند که بخش زیادی از آن‌ها در دسته‌ی پزشکی و آموزش بوده‌اند؛ حال‌آنکه بیشترین رشد ازنظر تعداد اپلیکیشن‌های فعال در دسته‌ی پزشکی و سلامت است.

🔹اپلیکیشن‌های ارتباطی نظیر اسکایپ و گوگل‌میت نیز رشد چشمگیری تجره کرده‌اند که این موضوع نیز ناشی از شیوع کرونا است؛ به‌طوری‌که اسکایپ به‌تنهایی ازنظر نصب، رشدی سه‌برابری را تجربه کرده است. براساس آخرین داده‌های ارائه‎‌شده‌ی مایکت، این فروشگاه اینترنتی بیش از ۲۵ میلیون بار نصب شده است و ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه از این فروشگاه استفاده می‌کنند.
🌐منبع خبر: زومیت
#خبر #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #اسکایپ #مایکت #گوگل_میت #دیجی_کالا #روبیکا #ایرانسل #گزارش #کرونا

image

♨️ کارخانه متروکه‌ای که با سرمایه‌گذاری سرآوا به خانه استارتاپ‌ها تبدیل شد

✅ کارخانه نوآوری [آزادی] به عنوان نخستین کارخانه استارتاپی ایران، با ایده سید سعید رحمانی خضری (مدیرعامل وقت سرآوا پارس) و سرمایه‌گذاری سرآوا در پاییز ۱۳۹۶ بنا نهاده شد.

🔰 کارخانه نوآوری آزادی با مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع، شامل یک ساختمان اداری اصلی و ۱۰ سوله مجزا است و در غرب تهران (میدان آزادی) واقع شده است. «کارخانه نوآوری آزادی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی سرآوا راه‌اندازی شده است». این جمله را علی فیاض‌بخش مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا پارس در یلدای استارتاپی امسال (یلداسامیت ۲۰۲۰) گفت.
برای مطالعه ادامه خبر به لینک زیر مراجعه کنید.

🌐 لینک منبع خبر:
https://startup360.ir?p=7095
#خبر #اخبار_استارتاپی #اخبار #سرآوا #استارتاپ #کارخانه_نوآوری

image

🧨 انتظارها تموم و...
همکاری
#تپسل و #کافه_بازار در خلق تجربه جدیدی از تبلیغات ویدیویی شروع شد!🎉
🍿همه ما تبلیغات قبل از نمایش فیلم و سریال‌های آنلاین رو دیدیم و شاید همیشه دوست داشتین که چنین خدماتی رو با تپسل تجربه کنین.🎬
✅ حتما می‌دونید که مدتی هست کافه بازار بخش ویدیو رو راه اندازی کرده که کاربران کافه بازار می‌تونند به صورت رایگان سریال‌ها و فیلم‌ها رو تماشا کنند.
🎊 حالا با استفاده از پنل تپسل، هم تبلیغات در جست‌وجو و هم تبلیغات در ویدیو کافه بازار در دسترس شماست.
⭕️ طبق توافق با کافه بازار، تپسل تنها آژانس مجری این تبلیغات است.
📣 منتظر خبرهای بعدی ما باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید:
🌐 لینک: http://r5d.ir/SN1

#استارتاپ
#اخبار_استارتاپی
#اخبار
#خبر

image