#یکتانت 4 پست

♨️ ورود یکتانت به بازار تبلیغات درون اپلیکیشنی با برند ادیوری

🔰 یکتانت از ابزار جدیدی به نام ادیوری، پلتفرم نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل رونمایی کرد. ادیوری ابزاری است که در تبلیغات اپلیکیشن موبایلی هر تبلیغی را با توجه به جامعه مخاطب به آن‌ها نمایش می‌دهد و به این ترتیب بازدهی تبلیغات برای تبلیغ‌کننده و ناشر حداکثر خواهد شد.

🔰 مدیران یکتانت معتقد هستند که در حال حاضر تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی است زیرا که کاربران موبایلی نزدیک به ۹۰ درصد زمان خود را درون اپلیکیشن‌ها سپری می‌کنند و اپلیکیشن‌ها، نرخ CTR بهتری نسبت به وب موبایل دارند. با توجه به گزارشات منتشر شده در سال ۲۰۲۰ گروه Statista، تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن گردش مالی حدود ۱۱۷ میلیارد دلار را در سال جاری جذب کرده. پیش‌بینی این گروه، این است که تا سال ۲۰۲۵ این رقم حداقل دوبرابر خواهد شد و به چیزی نزدیک به ۲۲۶ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

🔰 مدیران یکتانت می‌گویند با توجه به استقبال از این نوع از تبلیغات، ادیوری را که یک پلتفرمی برای تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل است را راه‌اندازی کرده‌اند. این نوع از تبلیغات، به محتوایی اشاره دارد که در اپلیکیشن‌های موجود در گوشی‌های هوشمند نمایش داده می‌شود. این گونه از تبلیغات، از نظر رسانه‌ای که اپلیکیشن باشد با هم تفاهم دارند. اما می‌توانند از نظر شکل و فرم با یکدیگر متفاوت باشند. این برنامه از همه زبان‌ها و تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، همچنین نمایش تبلیغات در تمامی نشست‌ها با وجود هزاران کمپین فعال داخلی و خارجی ادیور یکی دیگر از ویژگی‌های این ابزار است.

🌐 منبع خبر:
https://dmboard.media/news/adivery/
#خبر #اخبار_استارتاپی #یکتانت #ادویری #adivery #تبلیغات

image

♨️تغییر استراتژی یکتانت در دوران کرونا

🔰یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین در یکسالی که گذشت با حضور بیشتر مردم در فضای مجازی به علت پاندمی، رشد ۳ برابری در فروش نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ را تجربه کرد.

🔰مدیرعامل یکتانت در گفت‌وگو با آی تی‌ایران اعلام کرد که با ورود کرونا به ایران و شروع دوره قرنطینه، یکتانت نیز مشابه سایر کسب‌وکارها با افت ۱۵ درصدی فروش مواجه شد؛ او توضیح داد: «شیوع بیمار کرونا سبب شد که ما برای شرایط پیچیده آماده‌تر شویم و راه‌های مقابله و حل بحران را یاد بگیریم. با گذر از این مرحله توانستیم در بخش‌های مختلف سازمان رشد خوبی را تجربه کنیم. تاکنون که به انتهای سال ۹۹ نزدیک می‌شویم نسبت به ابتدای سال رشد ۱۵۰ درصدی در تعداد نیروی انسانی داشتیم. در کنار این موفق شدیم که رشد سه برابری در فروش را نسبت به سال ۹۸ تجربه کنیم. سال ۹۹ از نظر توسعه محصولات جدید هم برای یکتانت سال پرباری بود. در این سال ما سه محصول از سری تبلیغات هدفمند را راه‌اندازی کردیم. این سرویس‌ها برای اولین بار در بازار تبلیغات آنلاین ایران عرضه می‌شوند.»

🔰او در ادامه با توضیح استراتژی‌هایی که در این دوران برای کسب‌وکار خود در نظر گرفتند، گفت: «با توجه به اینکه یکتانت سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد، عمده مشتریان یکتانت هم کسب‌وکارهای آنلاین هستند و شرایط موجود زمینه‌ای ایجاد کرد برای نشان دادن اهمیت حضور آنلاین کسب‌وکارها. ما در این مدت تلاش کردیم تا ضمن نشان دادن اهمیت حضور الکترونیک کسب‌وکارها، راه‌حل‌هایی برای چالش‌های تبلیغاتی کسب و کارهای آفلاینی که به تازگی وارد فضای آنلاین شده‌اند ارائه کنیم و با توسعه دادن سرویس‌های مختلف ابزارهای متنوعی در اختیار تبلیغ‌کننده‌ها قرار دهیم.»

🔰به گفته او یکی از تغییرات جدی بعد از ظهور کرونا در ایران توجه بیش از پیش برندها و کسب‌وکارها به شبکه‌های اجتماعی است. او با تاکید بر همین موضوع اظهار می‌کند: «ما هم در این دوران سعی کردیم که محصولات جدیدی راه‌اندازی کنیم؛ از جمله سرویس تبلیغات شبکه‌های اجتماعی یکتانت (جریان) و سرویس‌های تبلیغات کلیدواژه‌ای و رفتارمحور.»


🔰مومنی با اشاره به برنامه‌های این پلتفرم تبلیغات آنلاین در سال پیش‌رو گفت: «در مورد یکتانت، هدف ما بهبود سرویس‌های فعلی و ایجاد سرویس‌هایی برای افزایش نتیجه کسب‌وکارها از تبلیغات دیجیتال است و در سال ۱۴۰۰ علاوه بر این، تمرکز ما بر سرویس‌های جدیدی برای برطرف کردن نیازهای برندهای آفلاین و آنلاین بزرگ مانند تبلیغات ویدیویی، ویدیو ریتارگتینگ و… است. پیش‌بینی ما ایجاد رشد ۲۰۰ درصدی در فروش یکتانت از طریق ایجاد این سرویس‌هاست.»


🌐منبع خبر: itiran
خبر
#اخبار #اخباراستارتاپی #استارتاپ #یکتانت #تبلیغاتانلاین #کرونا

image

♨️ برای اولین بار در ایران سرویس تبلیغاتی با قابلیت سگمنتیشن کاربران، توسط یکتانت عرضه شد.

💢 تبلیغات رفتارمحور نوعی از کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند است که آیتم‌های تبلیغاتی را به کاربرانی که ویژگی‌های رفتاری یا جمعیت شناختی خاصی دارند، نمایش می‌دهد.

💢 مزیت‌های تبلیغات رفتارمحور:
🔸 دسترسی به سگمنت‌های متنوع از کاربران
🔸 بهینه‌سازی بودجه کمپین‌ با تمرکز روی مشتریان بالقوه
🔸 هدف‌گیری کاربران بر اساس سوابق رفتار و ویژگی‌های دموگرافیک

💢 انواع سگمنت‌های تبلیغات رفتارمحور:
🔸 مرد و زن
🔸 فعالین اقتصادی
🔸 علاقمندان به تکنولوژی
🔸 علاقمندان به مد و زیبایی
🔸 علاقمندان به لاغری و تناسب اندام
🔸 خانم‌های خانه‌دار

🌐 لینک منبع خبر:
http://r5d.ir/yektanet
#خبر #اخبار #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #یکتانت #تبلیغات

image

♨️ گزارش یکتانت از کمپین‌های تبلیغاتی در بلک فرایدی ۲۰۲۰

🔹 بلک فرایدی آخرین جمعۀ ماه نوامبر است. این روز در آمریکا به روز حراجی‌های بزرگ معروف است. افراد از این فرصت استفاده می‌‌کنند تا خریدهای پایان سال را با قیمت‌های حراجی انجام دهند. بلک فرایدی تنها به آمریکا محدود نمی‌شود و در سال‌های اخیر در اروپا، کانادا و سایر کشورهای دنیا از جمله ایران فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در این روز با تخفیف‌های چشم‌گیر تلاش در جذب مشتری دارند. در ایران روز بلک فرایدی فرق چندانی با سایر روزهای تقویم ندارد و صرفا یک مناسبت وارداتی است بنابراین مشتریان هیجانی برای خرید ندارند از این رو کسب‌وکارها باید از استراتژی رانش (push) در مارکتینگ خود استفاده کنند و با تبلیغات تهاجمی و گسترده توجه مشتریان را به حراجی‌های موجود جلب کنند. در کنار این، پیشنهادات تخفیفی باید چشم‌گیر باشد تا مشتری برای خرید محصول قانع شود.

🔰
#یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین اخیرا گزارشی از کمپین‌های تبلیغاتی در این روز منتشر کرده است که می‌تواند به مدیران بازاریابی کسب‌وکارها برای طراحی و بودجه بندی کمپین‌های تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف کمک کند.

✅در این گزارش سه صنعت "زیبایی، بهداشت و سلامت"، " مد و پوشاک" و " کالای الکترونیکی و دیجیتال" که بیشترین رشد را در نمایش تبلیغات در بازۀ بلک فرایدی داشته‌اند، به طور خاص بررسی شده‌اند.
۲۲۲ شرکت در زمینه‌ صنعت زیبایی، بهداشت و سلامت با یکتانت همکاری کردند و مجموعا ۵۳۶ کمپین در یکتانت با این موضوع اجرا شد. بیش از ۱٫۳ میلیارد نمایش در کمپین‌های این حوزه گزارش شده است.

#اخبار #خبر #اخبار_استارتاپی #یکتانت #بلک_فرایدی #گزارش

Black-Friday-2020_compressed.pdf