♨️ گزارش یکتانت از کمپینهای تبلیغاتی در بلک فرایدی ۲۰۲۰
🔹 بلک فرایدی آخرین جمعۀ ماه نوامبر است. این روز در آمریکا به روز حراجیهای بزرگ معروف است. افراد از این فرصت استفاده میکنند تا خریدهای پایان سال را با قیمتهای حراجی انجام دهند. بلک فرایدی تنها به آمریکا محدود نمیشود و در سالهای اخیر در اروپا، کانادا و سایر کشورهای دنیا از جمله ایران فروشگاههای آنلاین و آفلاین در این روز با تخفیفهای چشمگیر تلاش در جذب مشتری دارند. در ایران روز بلک فرایدی فرق چندانی با سایر روزهای تقویم ندارد و صرفا یک مناسبت وارداتی است بنابراین مشتریان هیجانی برای خرید ندارند از این رو کسبوکارها باید از استراتژی رانش (push) در مارکتینگ خود استفاده کنند و با تبلیغات تهاجمی و گسترده توجه مشتریان را به حراجیهای موجود جلب کنند. در کنار این، پیشنهادات تخفیفی باید چشمگیر باشد تا مشتری برای خرید محصول قانع شود.
🔰 #یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین اخیرا گزارشی از کمپینهای تبلیغاتی در این روز منتشر کرده است که میتواند به مدیران بازاریابی کسبوکارها برای طراحی و بودجه بندی کمپینهای تبلیغاتی در مناسبتهای مختلف کمک کند.
✅در این گزارش سه صنعت "زیبایی، بهداشت و سلامت"، " مد و پوشاک" و " کالای الکترونیکی و دیجیتال" که بیشترین رشد را در نمایش تبلیغات در بازۀ بلک فرایدی داشتهاند، به طور خاص بررسی شدهاند.
۲۲۲ شرکت در زمینه صنعت زیبایی، بهداشت و سلامت با یکتانت همکاری کردند و مجموعا ۵۳۶ کمپین در یکتانت با این موضوع اجرا شد. بیش از ۱٫۳ میلیارد نمایش در کمپینهای این حوزه گزارش شده است.
#اخبار #خبر #اخبار_استارتاپی #یکتانت #بلک_فرایدی #گزارش