631 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

♨️تغییر استراتژی یکتانت در دوران کرونا

🔰یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین در یکسالی که گذشت با حضور بیشتر مردم در فضای مجازی به علت پاندمی، رشد ۳ برابری در فروش نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ را تجربه کرد.

🔰مدیرعامل یکتانت در گفت‌وگو با آی تی‌ایران اعلام کرد که با ورود کرونا به ایران و شروع دوره قرنطینه، یکتانت نیز مشابه سایر کسب‌وکارها با افت ۱۵ درصدی فروش مواجه شد؛ او توضیح داد: «شیوع بیمار کرونا سبب شد که ما برای شرایط پیچیده آماده‌تر شویم و راه‌های مقابله و حل بحران را یاد بگیریم. با گذر از این مرحله توانستیم در بخش‌های مختلف سازمان رشد خوبی را تجربه کنیم. تاکنون که به انتهای سال ۹۹ نزدیک می‌شویم نسبت به ابتدای سال رشد ۱۵۰ درصدی در تعداد نیروی انسانی داشتیم. در کنار این موفق شدیم که رشد سه برابری در فروش را نسبت به سال ۹۸ تجربه کنیم. سال ۹۹ از نظر توسعه محصولات جدید هم برای یکتانت سال پرباری بود. در این سال ما سه محصول از سری تبلیغات هدفمند را راه‌اندازی کردیم. این سرویس‌ها برای اولین بار در بازار تبلیغات آنلاین ایران عرضه می‌شوند.»

🔰او در ادامه با توضیح استراتژی‌هایی که در این دوران برای کسب‌وکار خود در نظر گرفتند، گفت: «با توجه به اینکه یکتانت سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد، عمده مشتریان یکتانت هم کسب‌وکارهای آنلاین هستند و شرایط موجود زمینه‌ای ایجاد کرد برای نشان دادن اهمیت حضور آنلاین کسب‌وکارها. ما در این مدت تلاش کردیم تا ضمن نشان دادن اهمیت حضور الکترونیک کسب‌وکارها، راه‌حل‌هایی برای چالش‌های تبلیغاتی کسب و کارهای آفلاینی که به تازگی وارد فضای آنلاین شده‌اند ارائه کنیم و با توسعه دادن سرویس‌های مختلف ابزارهای متنوعی در اختیار تبلیغ‌کننده‌ها قرار دهیم.»

🔰به گفته او یکی از تغییرات جدی بعد از ظهور کرونا در ایران توجه بیش از پیش برندها و کسب‌وکارها به شبکه‌های اجتماعی است. او با تاکید بر همین موضوع اظهار می‌کند: «ما هم در این دوران سعی کردیم که محصولات جدیدی راه‌اندازی کنیم؛ از جمله سرویس تبلیغات شبکه‌های اجتماعی یکتانت (جریان) و سرویس‌های تبلیغات کلیدواژه‌ای و رفتارمحور.»


🔰مومنی با اشاره به برنامه‌های این پلتفرم تبلیغات آنلاین در سال پیش‌رو گفت: «در مورد یکتانت، هدف ما بهبود سرویس‌های فعلی و ایجاد سرویس‌هایی برای افزایش نتیجه کسب‌وکارها از تبلیغات دیجیتال است و در سال ۱۴۰۰ علاوه بر این، تمرکز ما بر سرویس‌های جدیدی برای برطرف کردن نیازهای برندهای آفلاین و آنلاین بزرگ مانند تبلیغات ویدیویی، ویدیو ریتارگتینگ و… است. پیش‌بینی ما ایجاد رشد ۲۰۰ درصدی در فروش یکتانت از طریق ایجاد این سرویس‌هاست.»


🌐منبع خبر: itiran
خبر
#اخبار #اخباراستارتاپی #استارتاپ #یکتانت #تبلیغاتانلاین #کرونا

image