#ایرانسل 7 پست

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم، پیشنهادهای ویژه‌ای شامل «بستۀ اینترنت و مکالمه» و نیز «طرح مکالمۀ رایگان» برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این هدایای ویژه در فاصله بین این دو عید از بامداد ۳۰ تیر تا شامگاه ۷ مرداد ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی هستند. مشترکان ایرانسل می‌توانند در این ایام بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت و سه ساعت مکالمه ایرانسلی را به قیمت تخفیفی ۱۰ هزار تومان فعال‌سازی کنند.

فعال‌سازی این بسته، از طریق بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری
* برای تمام مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر است. مشترکان ایرانسل می‌توانند تا سه روز پس از فعال‌سازی از این بسته استفاده کنند.

همچنین با فعال‌سازی طرح هدیۀ مکالمه، پس از ۵ دقیقه مکالمۀ ایرانسلی ۵۰ دقیقۀ بعدیِ آن مکالمه رایگان خواهد بود. این طرح از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد دستوری *۱*۴۴۴۴* قابل فعال‌سازی است.
منبع خبر: www.digiato.com
#اخبار_تکنولوژی #هدیه_ویژه_ایرانسل #ایرانسل#

image

📣 ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد

🔰 ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

🔹به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

🔹 هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

🔹 ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

🔹 ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

🔹 ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود.

🌐منبع خبر: startup360
#ایرانسل #سیستم _مدیریت_ کیفیت #بین‌المللی# استاندارد #اپراتور_تلفن‌_همراه

image

📣 رقابت نفس‌گیر در ماراتن پُر سکۀ «لنز» ادامه دارد

🔰 با گذشت یک هفته از نوروز ۱۴۰۰، رقابت نفس‌گیر کاربران «لنز»، تلویزیون تعاملی ایرانسل، در کمپین نوروزی این اپلیکیشن، همچنان ادامه دارد.

🔹به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کمپین نوروزی لنز که با عنوان «ماراتن پُر سکه» در حال برگزاری است، به کاربرانی که دارای بیشترین زمان تماشای برنامه‌های منتخب لنز باشند، هدایای ویژه‌ای می‌دهد.

🔹در این کمپین، به ۱۴ برندۀ منتخب، ۲ سکه تمام بهار آزادی و ۱۲ ربع سکه بهار آزادی هدیه داده می‌شود. هرچه ساعات تماشای کاربران در لنز بیشتر باشد، امتیازهای بیشتری دریافت می‌کنند و شانس بیشتری برای دریافت هدیۀ فوق خواهند داشت.

🔹برای شرکت در کمپین نوروزی لنز، کاربران لنز لازم است در فاصله زمانی ۳۰ اسفند تا ۱۳ فروردین، حداقل ۶ ساعت از برنامه‌های منتخب را در لنز تماشا کنند. بر این اساس، به‌ازای هر ساعت تماشای شبکۀ «لنزفیلم» ۵۰ امتیاز، هر ساعت تماشای فیلم و سریال‌های منتخب ۵۰ امتیاز، هر ساعت تماشای شبکۀ «لنز اسپورت» ۲۰ امتیاز و خرید هر کتاب صوتی ۱۰ امتیاز به کاربر تعلق می‌گیرد.

🔹لنز، علاوه بر برگزاری این کمپین، ویژه‌برنامه‌های دیگری را نیز در نوروز ۱۴۰۰، برای کاربران خود در نظر گرفته است. از جمله این برنامه‌ها، می‌توان به ویژه‌برنامۀ «بهاریه» اشاره کرد.

🔹«بهاریه» عنوان یک برنامۀ گفت‌وگو محور است که به مناسبت نوروز، از اول تا ۱۵ فروردین ماه، با حضور شاعران و ادیبانی مانند عبدالجبار کاکایی و افشین علاء، هر روز ساعت ۱۰ صبح از لنز پخش می‌شود.

🔹اپلیکیشن لنز، (Lenz.ir) تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… ، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

🌐 منبع خبر: startup360
#مارتن #ایرانسل #کاربران #اپلیکیشن_لنز# تلویزیون_اینترنتی# اپلیکیشن


♨️ سرویس eSIM به‌صورت آزمایشی در شبکه ایرانسل راه‌اندازی شد

🔹 مدیرعامل ایرانسل با انتشار مطلبی در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام، از راه‌اندازی آزمایشی سرویس eSIM در شبکۀ ایرانسل خبر داد.
🔹 به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی‌آرند در این مطلب آورده است: سرویس eSIM یا embedded Subscriber Identity Module همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، سیمکارتی است که در دل دستگاه هوشمند قرار می‌گیرد و برخلاف سیمکارت‌های نسل قبل (مینی‌سیم، میکروسیم و نانوسیم) امکان تعویض آن وجود ندارد، بلکه به صورت تراشه‌ای الکترونیکی و در ابعاد کوچکتر، توسط کارخانه سازنده بر روی مادربورد نصب می‌شود و فعال‌سازی سیمکارت توسط اپراتور، به صورت نرم‌افزاری و از راه دور انجام می‌شود.
🔹در ادامۀ این مطلب اینستاگرامی آمده است: کاربرد eSIM در صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، علاوه بر آن که موجب بالا رفتن ضریب امنیت و افزایش امکان ساخت ابزارهای ضد آب و ضد غبار می‌شود، در گسترش خدمات دستگاه به دستگاه (M2M) و اینترنت اشیا (IoT) نیز اهمیت به‌سزایی دارد و می‌توان از آن به‌عنوان پیشران توسعه صنعت اینترنت اشیا یاد کرد.
🔹 مدیرعامل ایرانسل در این مطلب، تسهیل در اتصال و فعال‌سازی، امکان استفاده از ارتباطات بی‌سیم در انواع بیشتری از دستگاه‌های هوشمند (از جمله گجت‌‎های پوشیدنی)، تحول در استفاده از سرویس رومینگ و نیز صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به توزیع و فروش سیمکارت را از دیگر مزایای استفاده از eSIM عنوان کرده است.
🔹 در ادامۀ این مطلب آمده است: این فناوری برای تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند و گجت‌های سلامت هوشمند که به صورت دائم با شبکه‌های مخابراتی در ارتباط هستند نیز، کارایی بالایی دارد. هم‌اکنون در دنیا، استفاده از eSIM در برخی ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های سلامت‌هوشمند آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در آینده نه چندان دور، کاربرد آن به تمامی دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند نیز گسترش یابد.
🔹 ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۶، برای اولین بار در ایران، طی مراسمی با شعار «مسیر اینترنت اشیا با eSIM آغاز می‌شود»، با حضور فعالانی از شرکت‌های معتبر بین‌المللی و کارشناسان فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و خودروسازی، پروفایل eSIM را آزمایش کرده بود.
🌐 منبع خبر: startup360
#خبر #اخبار #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #ایرانسل #

image

♨️مدیرعامل ایرانسل: آمادۀ راه‌اندازی ۵G روی سیم‌کارت‌های ایرانسل در سراسر ایران هستیم

🔰پنجمین سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه (۵G) ایران و ایرانسل، ظهر امروز یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹، طی مراسمی در شیراز رسماً راه‌اندازی شد.

🔰طی این مراسم، سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در شیراز، که در ادامۀ توسعه این فناوری در سراسر ایران، نخستین شهر پس از تهران محسوب می‌شود، رسماً به بهره‌برداری رسید و اعلام شد که کیش و مشهد، دو مقصد بعدی ۵G ایرانسل هستند.


🌐منبع خبر: webna
#خبر #اخبار #ایرانسل #نسلپنجمارتباطات #5g

image