#سیستم 2 پست

📣 ایرانسل گواهینامۀ بین‌المللی ISO 9001:2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت کرد

🔰 ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامۀ استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین‌المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود.

🔹به کارگیری معیارهای این استاندارد، موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می‌کند.

🔹 هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکن است که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همچنین رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد فوق را در راستای نیل به چشم‌انداز ترسیم شده و در مسیر بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است.

🔹 ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، همواره در تلاش است تا با ارائۀ محصولات و خدماتی مبتنی بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائۀ خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

🔹 ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامۀ‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:2015 در زمینۀ فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیۀ شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینۀ «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:2012 در حوزۀ «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بستۀ استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

🔹 ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این جایزه شده بود.

🌐منبع خبر: startup360
#ایرانسل #سیستم _مدیریت_ کیفیت #بین‌المللی# استاندارد #اپراتور_تلفن‌_همراه

image

♨️استارتاپ نوبار از سرویس اسباب کشی بین‌شهری خود رونمایی کرد

🔰با گذشت ۳ سال از فعالیتش، استارتاپ نوبار برای اولین بار جزییاتی از گزارش عملکرد خود را در سال گذشته منتشر کرد. همزمان با انتشار این گزارش، این شرکت از سرویس جدید خود به نام «اسباب‌کشی بین‌شهری» رونمایی کرده است. این قابلیت پس از درخواست شرکت‌های بزرگ کشور توسط تیم توسعه این مجموعه به خدمات اضافه شده و برای همگان قابل استفاده است.

🔰در گزارش عملکرد نوبار گفته شده آخرین برآوردها حاکی از رشد ۳ درصدی سهم بازار نوبار در حوزه فعالیتش بوده است، به‌طوری‌که در سال گذشته میانگین ماهانه رشد سفارش ۶۰ درصدی حاصل شده است: «همچنین برای اولین بار از آغاز فعالیت، مجموعه به رضایت ۹۵ درصدی کاربران دست پیدا کرده است.»

🔰آموزش رانندگان و کارگران درباره لزوم حفظ احترام به مشتری و نحوه کارکرد اپلیکیشن، در کنار افزایش دقت سیستم هوشمند در محاسبه قیمت تمام‌شده از جمله موارد توسعه نوبار در سال جاری بوده است. این موفقیت‌ها مرهون جذب سرمایه اولیه این استارتاپ در سال گذشته و به طبع آن توسعه تیم اجرایی بوده است.

🔰اپلیکیشن نوبار بر اساس اطلاعات کلیدی و تاثیرگذار کاربران از جمله مبدأ و مقصد جابجایی، تعداد طبقات ساختمان، میزان، نوع و حجم اثاثیه و زمان مورد نیاز، هزینه خدمات را محاسبه می‌کند تا در پایان فرآیند سفارش، فاکتور نهایی و اطلاعات وسیله نقلیه (کامیون، وانت‌بار و نیسان‌بار) به همراه تیم و تعداد کارگران در اختیار کاربر قرار بگیرد.

🌐 منبع خبر:startup360
#خبر #اخبار #اخبار_استارتاپی #اخبار #سیستم _هوشمند #استارتاپ # اپلیکیشن #استارتاپی