آخرین تغییرات اینستاگرام
- محدودیت 60 ثانیه ای برای استوری ها
در حال تست است این امکان برای درگیری برای درگیری بیشتر کاربران با اینستگرام است.
- تغییرات بخش Instagram Insights عبارتند از:
Engaged audience
این معیار دادههای جمعیتی (شامل شهرها، کشورها، سن و جنسیت) مربوط به کاربرانی را جمعآوری میکند که با حساب و محتوای شما ارتباط برقرار میکنند، صرف نظر از اینکه دنبالکنندگان شما هستند یا خیر.
Reached audience
به مخاطب رسید. این معیار بینش جمعیت شناختی (شهرها، کشورها، سن، جنسیت) را در مورد همه افرادی که در یک دوره زمانی به آنها دسترسی پیدا کرده اند، ارائه می دهد.
Accounts engaged
حساب های درگیر شده این معیار به شما می گوید که در مجموع چند حساب در یک بازه زمانی با محتوای اینستاگرام شما تعامل داشته اند.
- از تاریخ 21 اکتبر، اینستاگرام نسخه دسکتاپ خود را در سطح جهانی منتشر کرد.
- ویژگی جدید Collab
به کاربران امکان میدهد پستها و Reels را با هم نویسند. این امکان فقط برای برخی کاربران فعال شده است.
اینستاگرام در حال آزمایش Collabs است – ویژگی جدیدی که به سازندگان اجازه میدهد تا پستها و Reels را با هم نویسند. محتوای ایجاد شده با استفاده از Collab در حساب هر دو کاربر نمایش داده می شود.
- اینستاگرام فرمت ویدیویی جدیدی را معرفی کرد و با IGTV خداحافظی کرد.
اینستاگرام اعلام کرد که ویدیوهای IGTV و فید اکنون در یک قالب Instagram Video ترکیب می شوند.
تب IGTV با یک تب Video جایگزین شد.