مدیریت فرآیندهای کسبوکار یکی از نکات مهمی است که در دنیای تجارت بسیار حائز اهمیت است. سازمانها و شرکتهای مطرح دنیا از ابزارهای متنوعی برای مدیریت فرآیندهای خود استفاده میکنند. این موضوع طی چند سال گذشته در کشور ما نیز موردتوجه مدیران برخی سازمانها قرارگرفته است، اما هنوز استفاده از این ابزارها در کشور ما رایج نشده است. درواقع سازمانها و کسبوکارهایی که در حال حاضر از نرمافزارهای مدیریت فرآیند کسبوکار بهره میبرند، از مدلها و تکنیکهای روز دنیا استفاده نمیکنند.
محمدرضا محبتی
1 مقاله