#توسعه 4 پست

5
ادامه
#انواع_کارآفرینی
9. #کارآفرینی_کوچک
وقتی که سیستم تولید در یک تشکیلات اقتصادی ساده بوده، سرمایه اصلی و تعداد کارگران کم باشد و تشکیلات نیز کوچک باشد، به آن #کارآفرینی_کوچک گفته می‌شود. موارد زیر، ازجمله ویژگی‌های مهم این نوع کارآفرینی است:
1️⃣ کارآفرینی کوچک، بیشتر در قالب کارگاهی انجام شده و فعالیت فیزیکی زیادی می‌طلبد.
2️⃣ این نوع کارآفرینی، مبنای مهم #تمرکززدایی قدرت اقتصادی، #خوداتکایی، #اشتغال، #توسعه متعادل و متناسب منطقه‌ای و استفاده مناسب از #منابع محلی است.
3️⃣ از کارآفرینی کوچک برای صنایع روستایی (غیرشهری) و کوچک استفاده می‌شود. کارآفرینان کوچک و مردم محلی با کمک یکدیگر، توسعه صنایع روستایی و خانگی را در کشور تسهیل کرده و بدین ترتیب، فرصت‌های اشتغال زیادی ایجاد می‌کنند.

10. #کارآفرینی_بزرگ
برخلاف #کارآفرینی_کوچک، وقتی که سیستم اولیه پیچیده بوده و مقدار سرمایه اصلی و تعداد کارگران زیاد و اندازه تشکیلات نیز بزرگ باشد و کمیت تولید نیز بالا باشد، از ماشین‌آلات مدرن و تکنیک‌های جدید و نیز مدیران متخصص و حرفه‌ای استفاده شود، به آن #کارآفرینی_بزرگ گفته می‌شود.
کارآفرینی بزرگ از یک طرف، فرصت‌های کاری و #اشتغال را بسیار افزایش می‌دهد، اما از طرف دیگر، #انحصار ایجاد می‌کند؛ مسئله‌ای که برای جامعه و اقتصاد، مساعد و سودمند نیست.
#مدیریت #کارآفرینی #کارآفرینی_کوچک #کارآفرینی_بزرگ


3
ادامه
#انواع_کارآفرینی
5. #کارآفرینی_سنتی
اگر در کشوری، تولید در تشکیلات اقتصادی برمبنای شیوه‌های سنتی بوده، روند تغییرات به کندی انجام شده و به فعالیت‌های مربوط به تحقیق و توسعه توجهی نشود، کارآفرینی‌های موجود در آن کشور، تحت عنوان کارآفرینی سنتی شناخته می‌شوند. ویژگی‌های اصلی این نوع کارآفرینی به قرار زیر است:
◻ در کارآفرینی سنتی، اعتقاد بر حفظ روند طبیعی #توسعه است.
◻ این نوع افراد، علاقه‌ای به پذیرش #ریسک‌ های بزرگ ندارند.
◻ آنها به #نوآوری توجهی نمی‌کنند.
◻ چنین کارآفرین‌هایی علاقه‌ای به داشتن #تکنولوژی‌ها، ابزارآلات و ماشین‌های جدید ندارند.
◻ آنها تمایل دارند که تنها به یک حوزه صنعتی ورود کنند.

6. #کارآفرینی_مدرن یا #کارآفرینی_انقلابی
درست برخلاف #کارآفرینی_سنتی، اگر کارآفرینان در روند کاری خویش، #ریسک‌ های بزرگ را بپذیرند، تصمیمات شجاعانه بگیرند و از #تکنیک‌ های جدید تولید استفاده کرده و کسب‌وکار را با سرعت زیاد #توسعه دهند، به آن، #کارآفرینی_انقلابی گفته می‌شود.
برخی کشورها مانند روسیه، چین و اروپای شرقی، بالاترین میزان توسعه صنعتی‌شان را تنها ازطریق کارآفرینی انقلابی به‌دست آورده‌اند.
#کارآفرینی #مدیریت #انواع_کارآفرینی #کارآفرینی_سنتی #کارآفرینی_مدرن #کارآفرینی_انقلابی


🔳⭕️قبل از اینکه رهبر و مدیر شوید، موفقیت شما در اینست که خودتان را رشد و توسعه دهید؛ اما زمانیکه که یک مدیر و رهبر شدید، موفقیت شما به این معنی است که موجب رشد افراد و کارکنانتان شوید.

#موفقیت
#توسعه
#رهبر


📣 شروع به کار «بوف» بازار؛ کانالی برای شنیدن صدای توسعه‌دهندگان

🔰«بوف» امکانی جدید از بازار است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و مشارکت مستقیم آن‌ها در فرآیند بهبود پیشخان بازار فعال شده است. از این پس، در «بوف» پیشخان توسعه‌دهندگان، کاربران می‌توانند قابلیت‌ جدید درخواست دهند، باگ‌ها را گزارش کنند و از وضعیت پیاده‌سازی قابلیت‌های در حال توسعه باخبر شوند.

🔹صدرا علی آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه اندازی «بوف» در بازار می‌گوید: در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برای‌مان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.

🌐منبع خبر: startup360
#بوف #توسعه دهندگان #بازار #پیشخان #توسعه_محصولی

image