#سرمایهگذاری 3 پست

♨️صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه 18 میلیارد تومان در استارتاپ پونیشا سرمایه گذاری کرد

🔰صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با انتشار اطلاعاتی در سامانه کدال رسما اعلام کرد که در استارتاپ پونیشا سرمایه‌گذاری کرده است.

🔰به گزارش دیجیاتو و بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، این سرمایه‌گذاری با رقم ۸ میلیارد تومان در پونیشا انجام شده است. این اولین جذب سرمایه‌ی استارتاپ پونیشا پس از ۹ سال فعالیت است.

🔰پونیشا یک پلتفرم برون‌سپاری پروژه است‌ که می‌تواند دروازه‌ای برای ورود افراد به دنیای فریلنسینگ و جذب پروژه‌های مختلف باشد. در واقع این پلتفرم از یک سو فرصت تازه‌ای را برای آزادکاری در اختیار افراد قرار می‌دهد و از سوی دیگر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نیروی متخصص برای پروژه‌هایشان را با هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به استخدام رسمی، پیدا کنند. پونیشا فعالیتش را از یلدای سال ۹۰ آغاز کرد و اکنون ۴۷۰ هزار کاربر دارد. بر اساس آمارهای رسمی پونیشا، روزانه ۱۰۰ پروژه جدید در این بستر تعریف می‌شود.

🌐منبع خبر: digiato
#خبر #اخبار #اخباراستارتاپی #پونیشا #سرمایهگذاری #صندوقسرمایهگذاری_فیروزه #استارتاپ

image

♨️مدیرعامل مزبار در پاسخ به شایعات: دیجی‌کالا روی مزبار سرمایه‌گذاری نکرده است

🔰روزنامه هفت‌صبح در گزارش روز ۱۹ بهمن خود، گمانه‌زنی‌هایی را راجع به مشارکت و یا سرمایه‌گذاری فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در استارتاپ فروش آنلاین آجیل و فینگرفود «مزبار» مطرح کرد.

🔰این روزنامه نوشت: با اضافه شدن محصولات یک استارتاپ حوزه فینگرفود روی بازارگاه دیجی‌کالا به‌نظر می‌رسد فاز تازه‌ای از فعالیت این فروشگاه اینترنتی و البته رقابت با رقیب بزرگی به نام اسنپ شروع شده است.

🔰هفت صبح در ادامه نوشت این موضوع نشان می‌دهد خرده‌فروشی بزرگ اینترنتی کشور، هنوز نیم‌نگاهی به این بازار جذاب دارد.

🔰ایمان ضیایی، مدیرعامل مزبار در این رابطه به استارتاپ۳۶۰ گفت همکاری با دیجی‌کالا صرفا در قالب فروشنده است و هیچ‌گونه همکاری دیگری از جمله بحث سرمایه‌گذاری میان این دو کسب‌وکار انجام نشده است.

🔰او ضمن تایید شروع فعالیت مزبار در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، گفت: «علیرغم تک‌فروشنده بودن در بخش فینگرفود این سامانه و برخی سامانه‌های دیگر، درحال حاضر صرفا در قالب فروشنده با دیجی‌کالا همکاری می‌کنیم.»

🔰ضیایی با رد خبر سرمایه‌پذیری مزبار تاکید کرد مزبار از زمان شروع فعالیت خود به مدت دو سال و نیم تنها بر پایه سرمایه‌گذاری شخصی فعالیت کرده و سپس با جذب سرمایه در دوران همه‌گیری کرونا توانسته در قالب مارکت‌پلیس حوزه پذیرایی فعالیت خود را ادامه و گسترش دهد. بنیان‌گذار مزبار همچنین گفت همکاری با دیجی‌کالا ادامه همکار‌ی این استارتاپ با پلتفرم‌ها و بازارگاهای بزرگ اینترنتی است که قبلا هم انجام شده است.


✅مزبار یک استارتاپ در حوزه تهیه و ارسال فینگرفود، آجیل و اقلام مهمانی‌هاست.


🌐منبع خبر: startup360
#خبر #اخبار #اخباراستارتاپی #استارتاپ #سرمایهگذاری #دیجی_کالا #مزبار

image

♨️ ثبت نام در چهارمین دوره رقابت‌های استارتاپی اینوتکس پیچ آغاز شد.

🔰 مرحله اولیه این رقابت‌ها، از تاریخ ۲۳ بهمن ماه در شهر کرمان آغاز می شود و پس از برگزاری رویدادهای مقدماتی به ترتیب در شهرهای تهران، قزوین، بوشهر، تبریز و همدان، تیم های برتر هر شهر به انتخاب داوران مشخص می گردند.

🔰 برگزیدگان استانی ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره مندی از خدمات مشاوره ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می گردند.

🔰 خبر مهم اینکه طی همکاری به عمل آمده با کشور ترکیه، رقابت نهایی اینوتکس پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت های VC و سرمایه گذاران از کشورهای ایران و ترکیه برگزار می شود.

✅ علاقه‌مندان جهت ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت رویداد به نشانی Pitch.inotex.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس حاصل نمایند.


🌐 منبع خبر: webna
خبر
#اخبار #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #اینوتکس #سرمایهگذاری

image