♨️مدیرعامل مزبار در پاسخ به شایعات: دیجیکالا روی مزبار سرمایهگذاری نکرده است
🔰روزنامه هفتصبح در گزارش روز ۱۹ بهمن خود، گمانهزنیهایی را راجع به مشارکت و یا سرمایهگذاری فروشگاه اینترنتی دیجیکالا در استارتاپ فروش آنلاین آجیل و فینگرفود «مزبار» مطرح کرد.
🔰این روزنامه نوشت: با اضافه شدن محصولات یک استارتاپ حوزه فینگرفود روی بازارگاه دیجیکالا بهنظر میرسد فاز تازهای از فعالیت این فروشگاه اینترنتی و البته رقابت با رقیب بزرگی به نام اسنپ شروع شده است.
🔰هفت صبح در ادامه نوشت این موضوع نشان میدهد خردهفروشی بزرگ اینترنتی کشور، هنوز نیمنگاهی به این بازار جذاب دارد.
🔰ایمان ضیایی، مدیرعامل مزبار در این رابطه به استارتاپ۳۶۰ گفت همکاری با دیجیکالا صرفا در قالب فروشنده است و هیچگونه همکاری دیگری از جمله بحث سرمایهگذاری میان این دو کسبوکار انجام نشده است.
🔰او ضمن تایید شروع فعالیت مزبار در مارکتپلیس دیجیکالا، گفت: «علیرغم تکفروشنده بودن در بخش فینگرفود این سامانه و برخی سامانههای دیگر، درحال حاضر صرفا در قالب فروشنده با دیجیکالا همکاری میکنیم.»
🔰ضیایی با رد خبر سرمایهپذیری مزبار تاکید کرد مزبار از زمان شروع فعالیت خود به مدت دو سال و نیم تنها بر پایه سرمایهگذاری شخصی فعالیت کرده و سپس با جذب سرمایه در دوران همهگیری کرونا توانسته در قالب مارکتپلیس حوزه پذیرایی فعالیت خود را ادامه و گسترش دهد. بنیانگذار مزبار همچنین گفت همکاری با دیجیکالا ادامه همکاری این استارتاپ با پلتفرمها و بازارگاهای بزرگ اینترنتی است که قبلا هم انجام شده است.
✅مزبار یک استارتاپ در حوزه تهیه و ارسال فینگرفود، آجیل و اقلام مهمانیهاست.
🌐منبع خبر: startup360
#خبر #اخبار #اخباراستارتاپی #استارتاپ #سرمایهگذاری #دیجی_کالا #مزبار