+679 آموزش
"استراتژی مارکتینگ شرکتی که مرگ رو دور زد!" 🏥 یه استراتژی جالب مارکتینگ برای رسیدن به سود، اینه که تقاضای محصولتون رو ببرید بالا. بهترین مثالش شرکت آبمیوه واندرفول پی او ام (Wonderful POM) هست که با شعار «مرگ رو بپیچون» بیشترین فروش آب انار در کل ایالت متحده آمریکا رو داره! اونا توی باغهاشون انواع میوه رو داشتن، ولی میخواستن فروش آب انارشون رو بالا ببرن. ⭕️ چرا؟ چون فروش آب انار سود بیشتری نسبت به هر هکتار براشون داشت و توی بازار هم کسی هنوز روی این محصول مانور نداده بود. پس اومدن روی تحقیق درباره خواص ناشناخته انار و تاثیرش روی سلامتی سرمایهگذاری کردن و تبلیغاتشون رو بر این پایه جلو بردن. ⭕️ نتیجه؟ تقاضای آب انار به شدت زیاد شد، پس اومدن ۶۰۰۰ هکتار زمین واسه کشت انار خریدن و تولید انار توی ایالت متحده رو یک تنه شش برابر کردن! حالا محصولشون به عنوان بهترین آب انار برای سلامتی جا افتاده و همه سود رو بدون مزاحمت رقبا دارن درو میکنن! نمونههایی از بنرهای «مرگ رو بپیچون» آب انار واندرفول پی او ام در سطح شهرهای مختلف.
وضعیت برندینگ و طراحی بسته بندی در ایران! دامداران و میماس و پاکبان رو هم اضافه کنید! دریغ از ذره ای تنوع و خلاقیت
🔰 این بستهبندی خلاقانهی مواد غذایی توسط آژانس Backbone Branding در ارمنستان طراحی شده است. 📌 توضیحات و ایدهی اصلی پشت این پروژه را دوست داشتم؛ این روزها داشتن یک رژیم غذایی سالم یک ضرورت است و مصرف مواد غذایی به مقدار کم در طول روز توصیه میشود. تماشای روشی که پرندگان در طی روز، غذا و انرژی مورد نیاز خود را از میوهها دریافت میکنند، میتوانند الگوی مناسبی باشد تا ما عادات و سبک غذایی خود را تغییر دهیم. 📌 ایدۀ اصلی این طراحی از نوک زدن پرندگان به میوهها گرفته شده، پرندگان فقط به اندازه مورد نیاز خود از میوهها تغذیه میکنند، در واقع مفهوم پشت این طراحی و اسم «Beak Pick» این است که باید مربا، موادغذایی و کمپوتها را به عنوان غذاهای خوشمزۀ پرکالری، در مقادیر کم مصرف کنیم. در این بستهبندی تصاویر میوهها و پرندگان به شکل خلاقانهای با هم ترکیب شدهاند تا مفهوم مورد نظر به زیبایی به مخاطب منتقل شود، گذشته از اینکه گرافیک کار هم بسیار جذاب و چشمنواز است.
🔰 📦بستهبندی خلاقانهی داروی سردرد 📌 وقتی گوشهی شاسهی این دارو رو برش میزنیم تا پودرش رو داخل لیوان بریزیم و مصرف کنیم، در واقع عامل سردرد رو هم حذف میکنیم، ایدهی متفاوت و نویی داره!
🍫 اسنیکرز (Snickers) بخور تا غلط املایی نداشته باشی! اسنیکرز تو تبلیغات جدیدش اومد با کمک گوگل ۵۰۰ تا کلمه که از همه بیشتر اشتباه جستوجو میشدن رو درآورد و روی اونا تبلیغ رفت. یعنی هرکسی اون کلمات رو توی گوگل اشتباه مینوشت و جستوجو میکرد، تبلیغ اسنیکرز رو میدید. ⭕️ حالا ربط اشتباه نوشتن با اسنیکرز چیه؟ تحقیقات نشون میده که آدم گرسنه، حتی کلمات ساده رو غلط مینویسه و شعار تبلیغاتی اسنیکرز هم اینه: «تو خودت نیستی، وقتی گرسنهای!» در طی ۳ روز بیشتر از ۵۰.۰۰۰ نفر با اشتباه تایپ کردن کلمات مختلف توی گوگل تبلیغهای اسنیکرز رو دیدن. ⭕️ حالا نتیجه چی بود؟ استقبال خیلی خوبی از این تبلیغات شد (CTR ده برابر بیشتر از پیشبینیها بود یعنی خیلی از کاربرایی که این تبلیغات رو دیدن، روشون کلیک کردن) و فروش افزایش پیدا کرد!
ali eslami
حذف نظر
آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟
somaye ahmadi
هم ایدشون هم بنرشون
حذف نظر
آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟