631 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

🔰 این بسته‌بندی خلاقانه‌ی مواد غذایی توسط آژانس Backbone Branding در ارمنستان طراحی شده است.

📌 توضیحات و ایده‌ی اصلی پشت این پروژه را دوست داشتم؛ این روزها داشتن یک رژیم غذایی سالم یک ضرورت است و مصرف مواد غذایی به مقدار کم در طول روز توصیه می‌شود. تماشای روشی که پرندگان در طی روز، غذا و انرژی مورد نیاز خود را از میوه‌ها دریافت می‌کنند، می‌توانند الگوی مناسبی باشد تا ما عادات و سبک غذایی خود را تغییر دهیم.

📌 ایدۀ اصلی این طراحی از نوک زدن پرندگان به میوه‌ها گرفته شده، پرندگان فقط به اندازه مورد نیاز خود از میوه‌ها تغذیه می‌کنند، در واقع مفهوم پشت این طراحی و اسم «Beak Pick» این است که باید مربا، مواد‌غذایی و کمپوت‌ها را به عنوان غذاهای خوشمزۀ پرکالری، در مقادیر کم مصرف کنیم. در این بسته‌بندی تصاویر میوه‌ها و پرندگان به شکل خلاقانه‌ای با هم ترکیب شده‌اند تا مفهوم مورد نظر به زیبایی به مخاطب منتقل شود، گذشته از اینکه گرافیک کار هم بسیار جذاب و چشم‌نواز است.

image
image
image
image