+664 آموزش
631 ساعت آموزش تخصصی در
آموزشـــــــــگاه روبرد
با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!
"استراتژی مارکتینگ شرکتی که مرگ رو دور زد!" 🏥 یه استراتژی جالب مارکتینگ برای رسیدن به سود، اینه که تقاضای محصولتون رو ببرید بالا. بهترین مثالش شرکت آبمیوه واندرفول پی او ام (Wonderful POM) هست که با شعار «مرگ رو بپیچون» بیشترین فروش آب انار در کل ایالت متحده آمریکا رو داره! اونا توی باغهاشون انواع میوه رو داشتن، ولی میخواستن فروش آب انارشون رو بالا ببرن. ⭕️ چرا؟ چون فروش آب انار سود بیشتری نسبت به هر هکتار براشون داشت و توی بازار هم کسی هنوز روی این محصول مانور نداده بود. پس اومدن روی تحقیق درباره خواص ناشناخته انار و تاثیرش روی سلامتی سرمایهگذاری کردن و تبلیغاتشون رو بر این پایه جلو بردن. ⭕️ نتیجه؟ تقاضای آب انار به شدت زیاد شد، پس اومدن ۶۰۰۰ هکتار زمین واسه کشت انار خریدن و تولید انار توی ایالت متحده رو یک تنه شش برابر کردن! حالا محصولشون به عنوان بهترین آب انار برای سلامتی جا افتاده و همه سود رو بدون مزاحمت رقبا دارن درو میکنن! نمونههایی از بنرهای «مرگ رو بپیچون» آب انار واندرفول پی او ام در سطح شهرهای مختلف.
ali eslami
حذف نظر
آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟
somaye ahmadi
هم ایدشون هم بنرشون
حذف نظر
آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟