636 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها
مهدی رحیمی
مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر }
2 سال قبل  قبل

۱۶ مسئله‌ای که کارمندان را در محیط‌های کاری آزرده می‌کند!

مدیریت یک کسب‌وکار موفق، قبل از هر چیز با شناخت نیازها و خواسته‌های کارکنان ارتباط دارد. علاوه بر آن، توجه به کارکنان و ایجاد روابط مؤثر با آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شاید بدانید که بسیاری از کارفرماها درباره‌ی حقوق، تعطیلات و رشد کارکنان عدالت را رعایت نمی‌کنند، اما آیا می‌دانستید که بسیاری از همین کارفرماها حتی وقت کافی صرف نمی‌کنند تا اسم کارکنان‌شان را یاد بگیرند؟!

در این مطلب به بررسی برخی از شایع‌ترین مسائل و ناراحتی‌هایی که کارکنان در محل کار با آنها مواجه هستند می‌پردازیم.

۱) به مشکلات و اختلافات آنان رسیدگی نمی‌شود.
۲) کارمند کار می‌کند، مدیر برداشت می‌کند!
۳) رشد و پیشرفتی در کار وجود ندارد.
۴) کارفرما در آنها اشتیاقی ایجاد نمی‌کند.
۵) از کارمندان به‌قدر کافی قدردانی نمی‌شود.
۶) به استراحت کارمندان توجه نمی‌شود.
۷) دستورات و وظایف‌ کارمندان نامشخص است.
۸) بسیاری از مدیران برای کارمندان وقت نمی‌گذارند.
۹) کارفرماها توجه کافی به کارمندان ندارند.
۱۰) مدیریت سازمان نقاط ضعف زیادی دارد.
۱۱) دریافت حقوق ناعادلانه است.
۱۲) کارمندان احساس بی‌ارزشی می‌کنند.
۱۳) در مورد پرداختی‌ها و مسائل کاری شفافیت وجود ندارد.
۱۴) کارمندان هیچ بازخوردی از مدیر دریافت نمی‌کنند.
۱۵) مدیریت ذره‌بینی باعث تضعیف روحیه کارمندان می‌شود.
۱۶) تبعیض باعث کاهش بهره‌وری کارکنان می‌شود.

مشکلاتی از این دست سبب می‌شوند کارمندان احساس ناخوشایندی در محل کار داشته باشند و در صورت تغییر نکردن شرایط، دیر یا زود از شغل‌شان کناره می‌گیرند.
برخی از کارمندان برای شرکت بسیار کارآمد هستند و از دست دادن آنها برای کسب‌وکار گران تمام خواهد شد.


#منابع_انسانی
#کارکنان


آموزش مدیریت آکادمی گفتگو:

https://telegram.me/joinchat/B....QTb4Tu2xJcfSgMM7LXCa

image