428 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

♨️ویزا می‌خواهد رمزارز را به شبکه پرداخت‌ خود اضافه کند

🔰ویزا می‌خواهد بیت‌کوین را در کنار ۱۶۰ ارز موجود در شبکه پرداخت خود قرار دهد این در حالی‌است که این غول خدمات مالی همین الان نیز در زمینه کیف‌های رمزارزی فعالیت می‌کند.


🔰به گزارش پیوست، شرکت ویزا اعلام کرده است که درآینده رمزارزها و مخصوصا بیت‌کوین در کنار ۱۶۰ ارز فعال در شبکه ویزا حضور خواهند داشت. مدیرعامل ویزا در شرایطی خبر از حضور رمزارزها در شبکه پرداختی ویزا می‌دهد که در شرایط فعلی نیز این غول خدمات مالی جهان از طریق کیف‌پول و همکاری پلتفرمی در زمینه رمزارزها فعالیت می‌کند، شرکت‌های دارایی دیجیتال همچون بلاکیفای (BlockFi)، فولد و Crypto.com همین حالا نیز محصولات متعلق به ویزا را صادر می‌کند.


🔰طبق گفته آلفرد کلی، مدیرعامل ویزا، این صنعت بین دو نوع سکه تقسیم شده است: بیت‌کوین و دیگر مشتقات «طلای دیجیتال» که «دارایی‌های اصلی هستند» و سپس رمزارز‌های پایدار و سکه‌هایی که با ارز رایج پشتیبانی می‌شوند همچون ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC). ویزا معتقد است که برای بیت‌کوین و مشتقات آن باید همکاری‌های خود را ادامه داده و راهی به کاربران ارائه داد تا همانطور که می‌خواهند دارایی‌های خود را با استفاده از کارت ویزا در ۷۰ میلیون فروشگاه پذیرای ویزا در سراسر جهان استفاده کنند.

🔰اما درمورد ارز‌های پایدار و ارز‌های دیجیتال بانک مرکزی، کلی معتقد است «نوآوری‌های تازه‌ای در حوزه پرداخت وجود دارد که می‌توان از آن همانند هر ارز رایج دیگری برای تجارت جهانی استفاده کرد. ما فکر می‌کنیم ارز‌های دیجیتالی که روی شبکه بلاک‌چین عمومی همچون شبکه‌های RTP یا ACH فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند به بخشی از شبکه‌های ما تبدیل شوند.»


✅ویزا پیشتر ادعا کرده بود که نمی‌خواهد بین رمزارزها تفاوت قائل شود و به یکی از آنها اهمیت بالایی دهد بلکه قرار است پشتیبانی خود از این سکه‌ها و ارائه دهندگانشان را توسعه دهد. باید دید که با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و رمزارز‌های پایدار در ماه‌ها و سال‌های آینده این دیدگاه چه تغییری خواهد کرد.

منبع خبر: peivast

🌐منبع خبر: startup360

#خبر #اخبار #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #رمزارز #بیتکوین #ویزا #ارز_دیجیتال

image