♨️دیجیکالا بزرگترین کمپین محیطی شهر تهران را در دی ماه ۹۹ با همراهی برندهای برتر ایرانی برگزار میکند
🔰 به گزارش روابط عمومی دیجیکالا این شرکت توانمندسازی کسبوکارهای ایرانی را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود میداند. علاوه بر فراهمسازی بستر مارکتپلیس برای ورود فروشندگان مختلف به بازار بزرگتر آنلاین در سالهای گذشته، دیجیکالا در آخرین اقدام خود این کمپین محیطی را با نام جشنوراه «بهترینها در کنار هم» با هدف بیشتر دیده شدن برندهای ایرانی، تشویق دیگر کسبوکارهای فعال در حوزه خردهفروشی و هم افزایی تبلیغات در فضاهای آفلاین و آنلاین اجرا میکند.
🔰 این نوع همکاری میان پلتفرمهای مارکتپلیس و برندهای فعال ایرانی میتواند نوعی بازی بُرد-بُرد برای هر دو طرف باشد؛ هم دیجیکالا بهعنوان یک پلتفرم مارکتپلیس و هم برندها به عنوان کسبوکارهای فعال ایرانی از قابلیتهای یکدیگر برای برندسازی، فروش و آشنایی گستره وسیعتری از مخاطبان برخوردار میشوند.
🔰 این کمپین تبلیغات محیطی فرصت مناسبی برای تمامی برندهای ایرانی است؛ چرا که در آن بیش از ۲۴ برند ایرانی شرکت دارند و تبلیغ آنها روی بیش از ۱۶۰ بیلبورد، استرابورد، CLB و عرشه پل به صورت ثابت، فعال است. این یک رکورد برای دیجیکالا و تمام کسبوکارها در برگزاری کمپین محیطی همزمان در سطح شهر است.
🔰 به گفته مدیر پروژه این کمپین، شهر تهران به مدت یک ماه از ۲ تا ۳۰ دیماه، میزبان جشنواره «بهترینها در کنار هم» است و کاربران میتوانند با خرید از محصولات هریک از برندهای همراه دیجیکالا، شانس شرکت در قرعهکشی جوایز مربوط به آن برند را کسب کنند.
🔰 دیجی کالا امیدوار است که این جشنواره، موفقیت بزرگی برای بیشتر دیده شدن کسبوکارهای شرکت کننده باشد و در تلاش است تا میزبان برندهای بیشتر و بزرگتری در فضای شهری باشد.
✅ از جمله برندهای شرکت کننده در این کمپین محیطی میتوان به پرسیل، بن مانو، یونیلور، درماکلین و چشمه نور اشاره کرد.
🌐 منبع خبر: startup360
#خبر #اخبار #اخبار_استارتاپی #استارتاپ #دیجی_کالا #پرسیل #بن_مارو #یونیلور #درماکلین #چشمه نور #کمپین #تهران