صدران سالانه میزبان سه برنامه صدروزهست است که دور دوم آن از نیمه فروردین ماه 1402 آغاز میشود. این برنامه در قم و به شکل تمام وقت و حضوری برگزار خواهد شد. در طی این برنامه با سرمایهگذاری و در دسترس قراردادن شبکه صدران کمک میکنیم تیمها به MVP برسند و برای جذب سرمایه در مرحله بعد آماده شوند.
اگر با مسئله ای مواجه شدید که حل شدن آن همه فکر و ذکرتان شده و برای آن ایده ای دارید صدرانینگ میزبان شماست. ✅دورهی فشردهی صد روزه، برای تیمهایی که ایده و راهحلی دارند برای ایجاد تغییر ✅ سرمایهی دویست میلیونی، برای رسیدن از ایدهی اولیه به درآمد، و پیدا کردن جای ایدهها در فضای واقعی کسبوکار ✅صدروز آموزش و تجربه، با دراختیار گذاشتن شبکهی راهبران صدران ✅و فراهم کردن امکان اسکان و فضای کار، برای تسهیل حضور از همهی شهرهای ایران به این سفر صدروزه دعوتید.
📢 فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهشهای کاربردی و مسألهمحور «ریتکس» تمدید شد.
📝 ویژه اعضای هیئتعلمی، دانشجویان، پژوهشگران و کلیه علاقمندان به فعالیتهای پژوهشی.
📍حوزههای پژوهشی مورد پذیرش:
📎 حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سختافزارهای برق و لیزر 📎 حوزه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوریهای شیمیایی 📎 حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای 📎 حوزه سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی 📎 حوزه ماشینآلات و تجهیزات پیشرفته 📎 حوزه مدیریت فناوری 📎 و سایر حوزههای فناوری و نوآوری
📆مهلت ثبتنام: 15 اردیبهشت 1402
☎️ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰_۰۲۱ داخلی ۱۵۰۱ تماس حاصل فرمایید.
سایتوگرافی چیه؟ سایتوگرافی به معنی بررسی و آنالیز وضعیت فعلی یک کسبوکار در فضای دیجیتاله. هر چیزی که مخاطب در فضای دیجیتال از کسبوکار شما میبینه یا موجب دیده شدن شما میشه، در مجموعه وبینار سایتوگرافی مورد بررسی قرار میگیره.
همه ما دورههای آموزشی متنوعی دیدیم اما کم پیش میاد فرصتی برای دور هم جمع شدن و اشتراک گذاری تجربیات حاصل از پروژههای واقعی بذاریم. مجموعه وبینارهای سایتوگرافی آکادمی منظم بهترین فرصت برای این کاره!
تو مجموعه وبینار سایتوگرافی چه اتفاقی قرار بیفته؟ قراره ۶تا کسبوکار (هر روز ۲تا کسبوکار، طی ۳ ساعت) رو از ابعاد مختلفی مثل محتوای سایت و سوشال، سئو سایت (سئو داخلی، سئو خارجی و…)، وضعیت صفحات شبکههای اجتماعی بررسی کنیم و نقاط قوت و ضعف اونها رو باهم مرور کنیم. این کار علاوه بر یادگیری نحوه آنالیز یک کسبوکار در فضای دیجیتال، موجب آموزش نتیجه محور دیجیتال مارکتینگ خواهد شد.
ویژگیهای اصلی مجموعه وبینار سایتوگرافی آکادمی منظم آشنایی کامل با پارامترهای مهم در سایت و شبکههای اجتماعی هر کسبوکار. یادگیری نحوه آنالیز فعالیت یک کسبوکار دیجیتال. آشنایی با ابزارهای کاربردی و بهروز آنالیز سایت و سئو و سوشال. برگزاری به صورت آنلاین و امکان دسترسی به ویدیوها بعد از پایان جلسات. فرصتی مناسب برای یادگیری از متخصصین دیجیتال مارکتینگ. تنوع کسبوکارهای مورد بررسی (۶ کسبوکار) و آشنایی با پیچ و خمهای فعالیت هر کسبوکار در فضای دیجیتال.
اون ۶تا کسبوکار چجوری انتخاب میشن؟ این ۶ کسبوکار رو ما از بین کسایی که در چند ماه اخیر خودشون درخواست داده بودن که بررسی بشن انتخاب کردیم. اگر شما هم تمایل دارید سایت و کسبوکار دیجیتالتون بررسی بشه کافیه در چت آنلاین درخواست خودتون رو ثبت کنید تا در وبینارهای بعدی سراغ سایت شما هم بیایم.
برنامه مدرسین و کسبوکارهای سایتوگرافی ۶ فروردین: rotopars.com و mahi.market
محتوا: حسین وحدانی سئو: عادل طالبی سوشال: محمدرضا فهیمی ارتباطات: علیرضا کاظمزاده
💥گیمین(Gamein) یکی از بزرگترین رویدادهای دانشجویی ایرانه که توسط انجمن علمی دانشکدهی مهندسی صنایع دانشگاه شریف برگزار میشه. قراره این رویداد اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار بشه.
🏭گیمین یه بازی آنلاینه که مفاهیم کسب وکار و به خصوص زنجیره ی تامین رو شبیه سازی میکنه. شما در نقش تولیدکنندگان یه محصول، محصولتون رو تولید و به بازار بازی، عرضه میکنید و از فروشش درآمد کسب میکنید. توی این مسیر کلی چالش هست که اگه به خوبی از پسشون بر بیای، میتونی یکی از برندگان گیمین امسال باشی.
🎁بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای تیمهای برتر در نظر گرفته شده. برای حضور در گیمین نیازی نیست که مهارت یا دانش خاصی رو بلد باشی و آموزشهای لازم هم قبل از بازی در اختیارت قرار میگیرن.
📆مرحله اول رویداد به صورت مجازی در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت برگزار میشه. بازیکنان باید در قالب تیمهای سه نفره وارد بازی بشن. صد تیم اول به مرحله دوم راه پیدا میکنن که به صورت حضوری در روز ۵ خرداد برگزار میشه و در پایان مرحله دوم، جوایز به برندگان اهدا میشه.
🔍برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گیمین و ثبت نام، به وبسایت یا شبکههای اجتماعی گیمین سر بزنید
🔵 با شروع دهه جدید، همه ی ما به دنبال فرصتهای جدیدی هستیم که به ما کمک کنند تا به اهداف و رویاهایمان در زندگی دست پیدا کنیم. در این میان، راه اندازی یک کسب و کار بین المللی بخصوص در حوزه کریپتو و بلاکچین، میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به این هدف باشد. 🟢 اگر شما علاقه مند به حوزه کریپتو و بلاکچین هستید و قصد دارید یک کسب و کار بین المللی راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد میکنیم در این رویداد شرکت کنید. این رویداد به شما این فرصت را میدهد تا با توجه به وضعیت جهانی، به دنبال فرصتهایی برای توسعه کسب و کار خود بگردید. 📌مخاطبان کارگاه: 🔹کارآفرینان 🔹برنامه نویسان 🔹علاقه مندان به حوزه کریپتو و بلاکچین هزینه : 1.400.000 ریال هزینه برای دانشجویان: رایگان کد تخفیف دانشجویی: freeuni تاریخ برگزاری: 1402/02/20 از ساعت 18:30 تا 20:30 آدرس: میدان تیموری، بلوار صالحی، برج فناوری شریف
- آموزش اصول و تکنیک های مدیریت مالی در بازار بورس و سهام - شهریه کارگاه: پنج میلیون تومان - ارائه گواهی پایان دوره معتبر از دانشگاه تهران - گواهی مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه - مدت دوره: ۱۰۰ ساعت آموزشی تاریخ شروع دوره : 14 اردیبهشت ماه تاریخ پایان دوره : 15 شهریورماه روزهای برگزاری دوره : پنج شنبه ها ( شامل دو تا کلاس صبح وبعد از ظهر) ساعت شروع : 8:30 ساعت پایان : 17:30
دوره تخصصی مدیریت پروژه دانشگاه تهران - آموزش مدیریت پروژه: مبانی ، تکنیک ها و روشهای کاربردی - برنامهریزی، اجرا و کنترل - شهریه کارگاه: پنج میلیون تومان - ارائه گواهی پایان دوره معتبر از دانشگاه تهران - گواهی مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه - مدت دروه : ۱۰۰ ساعت آموزشی تاریخ شروع دوره : 14 اردیبهشت ماه تاریخ پایان دوره : 15 شهریورماه روزهای برگزاری دوره : پنج شنبه ها ( شامل دو تا کلاس صبح وبعد از ظهر) ساعت شروع : 8:30 ساعت پایان : 17:30
رویداد تانا قم فرصتی برای رفع نیازهای اساسی نهادها، دستگاهها و بنگاههای اقتصادی استان، با استفاده از ظرفیتهای زیست بوم نوآوری و فناوری، از طریق انتقال و تبادل فناوری با حمایتهای ملی و استانی.
منظور از فناوری؛ روشهایی است که در قالب محصول، خدمت یا فرایند بتواند یک نیاز را رفع و یا یک چالش و مساله را حل کند.
در این رویداد ابتدا با همفکری و مطالعات میدانی، نیازها و چالشهای نهادها و بنگاههای اداری و اقتصادی استان شناسایی شده و در قالب فرمت استاندارد در اختیار شرکتها و مراکز رشد و شتابدهی و زیست بوم نوآوری و فناوری استان قرار داده خواهد شد تا مراکزی که راهحل و روش رفع نیاز در قالب مدلهای فناورانه در اختیار دارند و یا طرحی برای رفع آن میتوانند رقم بزنند در رویداد مشارکت کنند تا با عقد تفاهم و قرارداد و با حمایتهای علمی و مدیریتی استان، فرایند حل مساله و تامین نیازهای فناورانه صورت پذیرد.
نهادها و بنگاههای متقاضی، باید با تبیین دقیق نیاز و چالش سازمان و دستگاه متبوع و ارسال آن به دبیرخانه رویداد، در ارزیابی و تعیین مراکز و ایدههای ارائه شده به رویداد با دبیرخانه همکاری نمایند.
در این رویداد به دنبال آن هستیم که ایدهها و طرحهای نوآورانه به صورت مستقیم در راستای حل یک چالش یا رفع یک نیاز واقعی قرار بگیرند و یک درخواست کننده واقعی برای به کار گرفتن آن نوآوری اعلام نیاز کند. نهادهای اعلام کنندهی نیاز باید ثابت کنند که آنچه شناسایی کردهاند اولاً یک نیاز واقعی است و ثانیاً برای بهکار گرفتن راه حل آن نیاز آمادگی و ظرفیت مناسبی در اختیار دارند. بر این اساس انتظار میرود نهادهای محترم نسبت به تشخیص درست نیاز و تبیین ظرفیت کاربست راه حلها اقدامات منطقی و عالمانهای انجام دهند.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین پارک علم و فناوری استان قم همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا ایدهها و طرحهای نوآورانه در مسیر حل مشکلات و رفع نیازهای واقعی استان قرار بگیرد و حمایتها و پشتیبانیهای ملّی و استانی برای تحقق این گونه نوآوریها به کار گرفته شود.
🥇امسال اولین رویداد کوچینگ تاک همزمان با هفته جهانی کوچینگ 2023 برگزار خواهد شد.
♾برگزار کننده: مدرسه توسعه رهبری بینهایت 📍مکان: مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی 🗓زمان: جمعه، 22 اردیبهشت ماه، ساعت 10 الی 13
📇 این برنامه دارای گواهینامه و امتیاز CCE از طریق فدراسیون جهانی کوچینگ ICF است.
🕊 این برنامه انتفاعی نیست و کلیه عواید مالی آن در راستای مسئولیت اجتماعی جامعه کوچ ها، در همان روز به یک امر خیرخواهانه تعلق می گیرد.
کوچینگ تاک فرصتی است برای گفتن و شنیدن از کوچینگ حرفهای و اصیل. ما در کوچینگ تاک پای حرفهای کسانی مینشینیم که از کوچینگ حرفهای تجربههای ارزشمندی دارند و میتوانند ما را هرچه بهتر با کارکرد کوچینگ حرفهای آشنا کنند. با وجودی که این روزها از کوچینگ زیاد میشنویم، ما کماکان بر این باوریم که کوچینگ حرفه ای و کارکردهای کم نظیرش برای بسیاری از افراد ناشناخته ماندهاست برای همین تصمیم گرفتیم تا از طریق اشتراک تجربه، این صدا را به گوش افراد بیشتری برسانیم.
چه کسانی می توانند تجربه هایشان را در کوچینگ تاک به اشتراک بگذارند؟
تمام کسانی که به شکلی کوچینگ در زندگی آنها تغییری ایجاد کردهاست. کوچهای تایید صلاحیت شده و کسانی که با استفاده از خدمات کوچینگ حرفهای توانستهاند در مسیر خود تغییر ایجاد کنند.
این رویداد مناسب چه کسانی است؟
کوچ ها، تمام افرادی که به کوچینگ علاقه دارند، مدیران ارشد، میانی، مدیران منابع انسانی و تمام کسانی که به تغییر علاقهمندند و باور دارند تجربهها شنیدنی هستند. امسال اولین رویداد کوچینگ تاک همزمان با هفته جهانی کوچینگ 2023 در روز بیست و دوم اردیبهشت ماه در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی اجرا می شود.
به کلیه افرادی که در رویداد حضور دارند، پس از اتمام رویداد گواهی الکترونیکی حضور تعلق می گیرد.
باشگاه مهارت و اشتغال امیرکبیر برگزار میکند مدیریت محصول جزو موقعیتهای شغلی رو به رشد و فعالی است که امروزه متقاضیانی زیادی بین کارفرمایان و افرادی که قصد ورود به بازار کار دارند پیدا کرده است. سومین دوره تخصصی مدیریت محصول در باشگاه مهارت و اشتغال، با تمرکز بر افزایش مهارتهای تخصصی و مهارتهای نرم این حوزه طراحی شده است. این دوره در راستای تسهیل مسیر ورود به بازار کار برای مهارتجویان پیش خواهد رفت. یکی از ویژگیهای اصلی این دوره، بورد تخصصی اساتید آن است که از افرادی با تجربه و فعال در اکوسیستم مدیریت محصول تشکیل شده است. ثبت نام نقدی: 7/900/000 تومان - ثبت نام اقساطی: 8/500/000 تومان 17 خرداد - 20 شهریور ساعت 19 - ساعت 22 !تسهیلات ویژه برای دانشجویان و کارجویان! 2/000/000 تومان تخفیف برای ثبت نام نقدی در دوره کد تخفیف: rob
📌با تخفیف ویژه برای دانشجوها *دانشجویان کشور با ارایه کارت دانشجویی و گواهی اشتغال به تحصیل از ۲۰ درصد تخفیف ویژه دانشجویان بهره مند خواهند شد.*
🥇مدرس: دکتر آرش خلیلی نصر
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد،دانشگاه صنعتی شریف مشاور ده ها شرکت معتبر و برگزار کننده صد ها دوره در حوزه تدوین و پیاده سازی استراتژی عضو انجمن بین المللی مدیریت استراتژیک(SMS) مولف مقالات و کیس ها در مجلات برجسته استراتژی نظیر BSE و مترجمی یکی از معتبرترین رفرنس های حوزه استراتژی و
🎤 نوع دوره : حضوری یا مجازی
📍مکان دوره : دانشگاه صنعتی شریف
⏱ زمان دوره: دوره شامل ۲ بخش ۲۴ ساعته می باشد:شش هفته (دوازده جلسه)
پنج شنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جمعه ها از ساعت ۹ تا ۱۳
🎯 مزایای دوره: اخذ مدرک معتبر از دانشگاه صنعتی شریف معرفی برگزیدگان دوره به شرکت های منتخب بررسی نحوه ارزیابی استراتژی ها نمایش نحوه کار نرم افزار های مرتبط با پیاده سازی استراتژی ارایه بانک شاخص و چک لیست های مرتبط ارایه نحوه تدوین استراتژی در شرایط عدم قطعیت برای اولین بار بررسی به روز ترین متد های تدوین و پیاده سازی استراتژی ارایه توصیه نامه علمی به برگزیدگان دوره
📩 ثبت نام در دوره فقط از طریق ایمیل و تلگرام: تلگرام: @sharif_st_workshops ایمیل: sharifstrategyoffice@gmail.com آدرس سایت: http://pedu.sharif.edu
اگر موفق به ارتباط از طریق تلگرام و ایمیل نشدید با شما زیر تماس بگیرید 02126209073
🌾🍉 جشنواره تابستانی نگاره ۱۴۰۳ آغاز شد! 🏖 وبینارهای تخصصی نقشه راه کنکور مدیریت، حسابداری و MBA 🏝 وبینارهای صفر تا صد مطالعه دروس اصلی 🏖 کمپ حضوری برنامهریزی و ترسیم نقشه راه 🏝 تا ۶۰٪ تخفیف ویژه خدمات نگاره 🏖 هدایای داغ و هیجانانگیز در وبینارها 😉 🏝 و ... تیر و مرداد 1402
🔹 فرصتی ویژه برای دانشجویان و طلاب علاقه مند به حل مسائل و توسعه ایران
✅ میتوان مدعی شد که اندیشکده یکی از مهمترین محمل ها برای اثرگذاری بر و اعمال اراده در نظام سیاستگذاری کشور است. اندیشکده ها فناوری ارتباط با نظام سیاستگذاری را در دست دارند و میتوانند با اثرگذاری بر تصمیم های سیاستگذاران، آینده کشور را جهت دهی کنند. خانه اندیشه ورزان به عنوان نهاد حامی زیست بوم اندیشه ورزی، با همکاری مراکز مذکور، سومین دوره رویداد جهت را با هدف شناسایی و کشف دانشجویان و طلاب مستعد و علاقه مند برگزار میکند. در رویداد پیشین، 68 نفر نامنویسی کردند که از این میان، 14 نفر در دو اندیشکده حکمرانی نرم فطن و اقتصاد مقاومتی جذب شدند.
مهلت ثبت نام تا 20 مردادماه
🔸 برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به شماره ۰۹۱۰۵۸۴۹۳۰۳ در یکی از پیامرسانهای بله، ایتا یا تلگرام پیام دهید.
بسیاری از طرح ها و پروژه به این دلیل اجرا می شوند که سازمان نیازمند اعمال تغییرات و جراحی های وسیعی در درون خود است. این تغییرات گاه ممکن است به دلیل ضعف های سیستم های جاری بوده یا صرفا نیاز به بهبود و چابکی بیشتری در درون سیستم ها احساس میشود. گاهی اوقات نیز تغییر از سمت یک عامل بیرونی به سازمان اعمال شده و سازمان می بایست در اسرع وقت خود را با شرایط جدید تطبیق دهد. در اینجا نیز مدیران پروژه معمولا مسئولیت اجرای این تغییرات وسیع را بر عهده می گیرند. اما در این گونه از پروژه ها اگر صرفاً به فرآیندها و رویه های رایج و معمولی مدیریت پروژه پرداخته شود، پروژه ممکن است طبق برنامه ریزی های انجام شده به پایان برسد، اما این احتمال نیز وجود دارد که نتایج حاصله از آن، نتواند با ساختار و سیستم های سازمان هماهنگ شده و به عنوان یک عضو نامطلوب پس از مدتی کنار گذاشته شده و سازمان به شرایط قبلی خود بازگردد.
به تازگی انجمن مدیریت پروژه امریکا رویه هایی در خصوص مدیریت پروژه های نوین تحول (Transformation) ارائه نموده که با روش های معمول متفاوت است. در این سمینار ساختار و روش های مدیریت اینگونه پروژه ها و بهترین شیوه های قابل اجرا در این حوزه ارائه می شود.
در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با روش ها و متدهای بروز مدیریت پروژه های تغییر و تحول بر اساس بهترین شیوه های موجود شرکت ها و سازمان های بین المللی آشنا می شوند
📌 اگر در حوزههای منابع انسانی، بازرگانی مدیریت مالی و IT جویای کار هستید این رویداد برای شماست. 📌کارشناسان در این رویداد عملکرد شما را در فعالیتهای مختلف بررسی میکنند. 📌 در صورتی که تواناییهای شما متناسب با موقعیتهای شغلی ما باشد ما در مرحله بعد برای مصاحبهی شغلی از شما دعوت میکنیم. 📍خیلیها از ما پرسیدن چرا باید در این رویداد شرکت کنیم و آوردهی این رویداد برای ما چیه. در این پست سعی میکنیم به این سوال پاسخ بدیم. 📍رویداد ارزیابی استعداد یک روش برای سنجش استعداد افراد برای ورود به بازار کاره. خیلی از کمپانیهای بزرگ از این روش برای جذب و استخدام استفاده میکنند. 📍 در این رویداد شما با نوعی مصاحبهی شغلی پیشرفته روبرو هستین. 📍شما یک صبح تا عصر در فعالیتهای مختلف اعم از LSP (lego serious play) شرکت میکنید و توسط متخصصهای شرکت ما ارزیابی میشید. 📍این فعالیتها مهارتهای نرم شما رو میسنجن. قدرت کار تیمی رو در شما برآورد میکنن و در یک کلام این رو بررسی میکنن که آیا تواناییهای شما با فرهنگ سازمانی ما همخوانی داره و ما میتونیم ازتون درخواست همکاری کنیم؟ 📍در پایان رویداد شما درک بهتری از تواناییهای حرفهای خودتون خواهید داشت. 📍اولویت دعوت با افراد جوان جویای کاره. اگر در اطرافتون کسی رو با این ویژگیها میشناسید این اطلاعیه رو براشون بفرستید. 📍شرکت در این رویداد رایگان است. 📧 ارسال رزومه به jobs@normagrp.com 📍دوم شهریور - خانهی کار و دیدار کارمان
*** یک همایش عالی با طعم چابکی در کنار اساتید کاربلد *** - مزایای چابک سازی - روش های چابک سازی - تیم سازی و کار تیمی - توسعه کسب و کار - فرصت های شغلی - معرفی دوره مدیریت پروژه چابک (هدیه ویژه برای شرکت کنندکان در همایش) - فرصت شبکه سازی مکان : مشهد - شهرک غرب - چهارراه ورزش - برج ایلما - طبقه ۱۰ - شتابدهنده و فضای کار اشتراکی مدیارایز *** ثبت نام از طریق تلگرام ، ایتا و تماس با شماره 09370538884 ***
💠 مخاطبین این رویداد: 🔸کلیه مدیران در سطوح ارشد و میانی 🔸کارشناسان و مدیران سیستمها، تعالی و تحول 🔸کارشناسان و مدیران IT و مدیریت و… 🔸دانشجویان مهندسی صنایع، MBA و… 🔸کارشناسان و مدیران تضمین کیفیت
🔸توضیحات در رابطه با وبینار:
براساس تجربه سازمانهایی که نقشه راه مدیریت فرآیند نداشتند، در مورد مراحل اجرای مدیریت فرآیند دچار آشفتگی شدند و نمیدانستند که کدام مرحله در چه زمانی و چگونه انجام خواهد شد. نقشه راه استقرار مدیریت فرایند در هر سازمان متناسب با همان سازمان و بر اساس شرایط، سوابق، ساختار و الزامات خاص آن سازمان طراحی گردد.
🗓 14 آبان ماه ⏰ 17 الی 18:30
💢 ثبت نام در این رویداد به صورت کاملا رایگان میباشد 💢
🔰ارتباط با ما: ☎️021-86051598 📞09965561630 🌐 jahanmodir.com ➖➖➖➖➖➖
گروه مالی شریف در راستای انجام رسالت آموزشی و اجتماعی خود برای آگاهسازی علاقمندان با فرصتهای شغلی موجود در جامعه مالی کشور اینبار اقدام به طراحی و برگزاری همایش مسیر اشتغال در نهادهای مالی داخلی و بینالمللی نموده است. در این همایش با توجه به اهمیت موضوع کسب مدارک حرفهای برای اشتغال در نهادهای مالی به معرفی معتبرترین مدارک مالی داخل و خارج از کشور خواهیم پرداخت. مدارک داخلی همچون “اصول بازار سرمایه” و “تحلیلگری بازار سرمایه” و مدارک بینالمللی همچون “CFA, CFTe, FRM, CAIA و …”.
پس از برگزاری موفق اولین دوره آن در اسفندماه ۱۴۰۱ که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر و رضایت ۹۳ درصد آنها همراه بود تصمیم گرفتهایم دومین دوره این همایش را پس از برگزاری جلسات مختلف کمیته برنامهریزی و اعمال اصلاحات مورد نیاز برگزار نماییم.
مخاطبان همایش دانشجویان و فارغالتحصیلان رشتههای اقتصاد، مدیریت و حسابداری علاقمندان به تغییر رشته و ورد به حوزه مالی علاقمندان به اشتغال در نهادهای مالی بینالمللی کلیه علاقمندان به اشتغال در نهادهای مالی کارشناسان و کارمندان نهادهای مالی
ویژگیهای برجسته همایش بهرهگیری از تجربه ۱۲ ساله گروه مالی شریف در برگزاری همایشهای تخصصی حضور اساتید و مدرسین خوشنام و خبره جهت ارائه دقیق، علمی و کاربردی بازبینی همایش بر اساس بازخوردهای همایش نخست آشنایی با مهمترین عوامل انتخاب صحیح مسیر شغلی و تحصیلی و کمک به موفقیت شغلی ارائه تصویر کامل از مهمترین مدارک داخلی و بینالمللی حوزه مالی و سرمایهگذاری امکان شبکهسازی بین شرکتکنندگان و اساتید با توجه به حضوری بودن همایش امکان حضور تمام علاقمندان به دلیل هزینه مناسب همایش
هدایای ویژه شرکتکنندگان همایش تا ۷۰۰ هزار تومان تخفیف برای ثبتنام در دورههای آمادگی مدارک فصل پاییز ثبتنام ویژه در سومین دوره طرح بورسیه دکتر ترابی تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی برای استفاده از بستههای توسعه فردی فلش کارت لغات تخصصی CFA تا ۳۰۰ هزار تومان تخفیف برای خرید نسخه چاپی منابع آزمونهای بینالمللی اعتبار رایگان برای ثبتنام در دورههای عمومی سال آینده به قید قرعه
📍 بعد از دو بار برگزاری آکادمی #منابع_انسانی توی اصفهان ، دوره جدید آکادمی پرانتز تو راهه و همونطور که میدونین درِ خونه پرانتز به روی همه بازه، چه کسی که تو حوزه مارکتینگ و طراحی و برنامهنویسی بوده، چه کسایی که تجربه کاری زیادی ندارن... بهتره بگیم اونایی که آب ندیدن و گرنه شناگرای قابلی ازشون میشه ساخت رو دوس داریم توی دورهمون داشته باشیم . 🎯 راهی که قراره با هم طی کنیم ۸ هفته طول میکشه. اما چیا قراره تو این مسیر یاد بگیریم؟! «جذب و استخدام و جا انداختن یه همکار توی تیم، توسعه و آموزش کارکنان، طراحی مسیر شغلی، قراردادها و گریدبندی شغلی، برندکارفرمایی، فرهنگ سازمانی و... .» برای همراهی توی بیست و یکمین دوره آکادمی منابعانسانی پرانتز، حالا برای #سومین دوره اصفهان اطلاعاتتون رو برامون توی این لینک وارد کنید😁 https://survey.porsline.ir/s/DnZoHYb برای اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرام زیر پیام بدین : @Zaahra_rmzz برای دوستای اصفهانی تون بفرستید😍 اطلاعات بیشتر در سایت ما منتظرتونیم.💚🧡🐧
♦️ با حضوری اساتیدی همچون: 🔸 دکتر ایوب محمدیان ریاست دانشکده مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 🔸استاد عادل طالبی از شاخص ترین اساتید دیجیتال مارکتینگ ایران و موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ منظم 🔸 استاد محمدرضا قدوسی، مدیرعامل شرکت نوآوران زنجیره بلوک آریان 🔸استاد امیررضا تجلی، راهبر ارشد نظام تجزیه و تحلیل داده شرکتهای وابسته گروه خودروسازی سایپا 🔸استاد علیرضا اخوان پور، مدیر فنی مجموعه دانش بنیان شناسا 🔸استاد محمدرضا محتاط، مدیرارشد علوم داده پژوهشگاه توسعه فناوری پیشرفته
🔷 و تدریس عناوینی همچون: ● مبانی کسب و کار دیجیتال ● مدل های کسب و کار دیجیتال ● راه اندازی و مدیریت استارتاپ ● دیجیتال مارکتینگ ● برنامه نویسی ● تحلیل داده ● بلاکچین ● هوش مصنوعی
🔺با گذراندن این دوره یک گواهی معتبر دو زبانه از دانشگاه تهران دریافت خواهید کرد.
📣 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام: 🌐 https://b2n.ir/q78762
💎به اطلاع کلیه دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم میرساند که 🗣بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت🗣 در تاریخ 1 و 2 اسفندماه 1402 در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار میگردد. هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم آوردن بستری برای ارائه جدیدترین تحقیقات و دستاوردها درحوزههای تحت پوشش کنفرانس و همافزایی علمی بین شرکت کنندگان میباشد. از این رو از اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه مدیریت برای مشارکت در ارسال مقالات در محورهای تحت پوشش دعوت بعمل می آید. 🔽ارسال مقالات: https://iricm.com/article
🚫🗓آخرین فرصت ارسال مقالات و شروع داوری مقالات: 30 دی 1402 📍محل برگزاری: دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران ⭐️ شماره تماس های دبیرخانه: 📞 021-88229901 📞021-88229733 📞09203211309 🔗https://iricm.com 🌐Instagram:zaya.io/zqz5x 🌐 LinkedIn: zaya.io/iazx6
✅به معتبرترين گروه کنفرانس بین المللی مديريت ايران بپيونديد: ➡️➡️https://t.me/iricm_ut
خیلی ها فکر می کنند که برای شروع کسب و کار، باید همه چی آماده باشه! در حالی که میشه با امکانات اولیه هم کار رو شروع کرد.
مهم این نیست که چه چیزایی داری مهم اینه که بتونی از اون چیزی که داری به خوبی استفاده کنی ...
روی ایده ت فکر کنی و اون رو آماده کنی مشاوره بگیری و اطلاعات کسب کنی و در نهایت شروع کنی و کمی هم صبر داشته باشی تا کسب و کارت رشد کنه و نتیجه دلخواهت رو ببینی ...
دراین وبینار بنا داریم، به بررسی «کارآفرینی و راهاندازی کسب و کار» بپردازیم.
مدرس: دکتر مهدی رحیمی (مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار)
🕰 زمان برگزاری: جلسه اول: پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۳ - ساعت ۱۸ تا ۱۹
جلسه دوم: پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ساعت ۱۸ تا ۱۹
جلسه سوم: جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ساعت ۱۷ تا ۱۹
استفاده از این وبینار کاربردی؛ رایگان می باشد.
برای ثبت نام در این وبینار به لینک زیر مراجعه و بعد از ثبتنام در سایت ایسمینار، بلیت وبینار را دریافت نمایید: