ویلاآرتز

چرا وبسایت داشته باشیم؟

به نظرتون وبسایت کجاها به شما کمک میکنه؟
معرفی خاص متفاوت
شما هیچ شرکت قدرتمندی را پیدا نمی‌کنید که برای معرفی خود صرفاً به شبکه‌های اجتماعی بسنده کرده باشد. وبسایت براساس هویت شماست و شما را متفاوت از دیگران نمایش می‌دهد

نمایندگی 24 ساعته
وبسایت در تمام ساعات شبانه‌روز معرف شماست. مخاطبان شما می‌توانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آن پیدا کنند، بدون اینکه از شما وقتی گرفته شود... وقت برای شما چقدر اهمیت دارد؟؟

جهانی سازی
وبسایت می‌تواند به زبان‌های مختلف ترجمه شود و از طریق آن شما با ملل مختلف ارتباط برقرار کنید. تصور کنید در شرایط امروز ما، صادرات چقدر می‌تواند برای شما مفید باشد؟؟

حضور در جستجو ها
امروز بسیاری از مردم مشکل یا نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کنند. شما باید در آنجا معرفی شوید و به جذب مخاطب بپردازید. بدست آوردن یک مشتری خوب، پوشش کل هزینه‌های یک وبسایت است.

چهار نوع وبسایت پیشنهاد ما برای شما
وبسایت فروشگاهی
نمایش آنلاین محصولات و امکان خرید آنلاین یکی از مزیت‌هایی که برای هر برندی که به مشتری‌هاش اهمیت میده، از اوجب واجباته.

وبسایت شرکتی
برای معرفی شرکت و خدماتی که به مشتری‌هاتون ارائه می‌دید، استفاده از سایت بهترین گزینه است چرا که از تحریم‌ها و فیلترها در امان‌اید.

وبسایت خبری
برای داشتن فضایی که خبرهای حوزه مورد نظرتونو در اون قرار بدین و خیالتون راحت باشه که نه فیلتر میشه و نه از بین میره، در هر زمان و مکانی هم که بخواهین می‌تونین به اطلاعاتتون دسترسی داشته باشین، داشتن سایت خبری بهترین گزینه انتخابی پیش روی شماست.

وبسایت خاص
سه نوع وبسایت ذکر شده تا حالا، وبسایت‌های پرکاربرد هستند، اما ممکن هست شما یک وبسایت برای یک هدف خاص بخواهید، در این صورت نیازه که ما اول نیاز شما رو بشنویم. کنارتون هستیم.

چرا وبسایت شما رو ما طراحی کنیم؟
راحت تغییر بده

ویرایش زنده و نمایش همزمان
اکثر المان‌های وبسایت شما، قابلیت ویرایش به صورت زنده را دارند. یعنی شما می‌توانید عکس، متن، لینک و حتی بخش‌ها و صفحات را بدون داشتن هیچ علم برنامه‌نویسی و از طریق خود وبسایت ویرایش کنید.

پشت وبسایت چخبره

در کمال سادگی طراحی شده برای شما
فرض کنید، ظاهر وبسایت رو آماده کردیم، حالا نوبت اینه، اونو کاربردی کنیم. مثلا محصولاتمونو قرار بدیم، اونا رو بفروشیم، خبر بذاریم، مطلب آموزشی بذاریم، نمونه‌کارهامون رو به معرض نمایش بذاریم و ... . به فکر تک تک اینا بودیم و براشون بستر مورد نیازش رو آماده کردیم.

باشگاه مشتریان اطلاعات ارزشمند شما
ما وقت و هزینه زیادی میزاریم تا مشتری‌هامون رو پیدا و تعدادشون رو بیشتر کنیم، حتماً با ما هم عقیده‌اید که حفظ مشتری به همون اندازه بدست آوردنشون حائز اهمیته. برای این مهم، ما به شما سیستم مدیریت ارتباط با مشتری رو پیشنهاد میدیم. اینجا می‌تونید به همه مشتری‌ها، منظم و طبقه‌بندی شده دسترسی داشته باشید. به اونها پیام بدید، تخفیف بدید و در واقع بهشون حس خوب بدید.

image

مشتری های طراحی وب را از کجا پیدا کنم؟

چگونه می توانم قیف فروش خود را پر نگه دارم؟

چه کاری می توانم انجام دهم تا پیشنهاد واجد شرایط تری دریافت کنم؟

در هر برهه ای ، هر فریلنسر یا آژانس این موارد را از خود سوال کرده است. از آنجا که حقیقت امر این است که ، به همان اندازه که شما در مورد کاری که انجام می دهید بسیار پرشور هستید ، ثبات مالی خوب است - این کار عالی شما را تقویت می کند ، و تصمیم شما را برای رئیس بودن خود یا داشتن رئیس توجیه می کند.

اما برای رسیدن به ثبات مالی ، باید مشتری داشته باشید.

در زیر ، ما شش تاکتیک مختلف را شرح داده ایم که می توانید برای یافتن مشتری های طراحی وب برای مشاغل خود استفاده کنید. پس از برنده شدن مشتریان ، بیاموزید که چگونه یک راهنمای طراحی موثر بنویسید تا پروژه خود را در جریان قرار دهید.

1- مشتری های طراحی وب را از طریق پیشنهادات پیدا کنید
در این دنیا دو نوع انسان وجود دارد: کسانی که از نوشتن پیشنهادات لذت می برند و کسانی که این کار را نمی کنند. صرف نظر از احساس شما نسبت به آنها ، پیشنهادات یک مولفه مهم برای یافتن مشتری های جدید طراحی وب هستند و می توانند یک ابزار فروش موثر باشند - به خصوص اگر شما یک گفتگوی عالی با یک چشم انداز دارید و می خواهید معامله را امضا کنید.

همچنین می توانید از پیشنهادات برای ایجاد مشاغل جدید با سرما استفاده کنید. مشاغل اغلب درخواست پیشنهادها (RFP) را بصورت آنلاین صادر می کنند ، به این معنی که تجارت شما می تواند در پروژه های بزرگتر مناقصه بگذارد ، قراردادهای بزرگتری بگیرد و دید بیشتری کسب کند.

شما فقط باید بدانید که کجا آنها را جستجو کنید.

2- مشتریان طراحی وب را از طریق تابلوهای کاریابی پیدا کنید
اگرچه پاسخ به RFP ها می تواند منجر به قراردادهای عالی و فرصت های جدید پروژه شود ، اما زمان آنها زیاد است. و برای بیشتر مشاغل ، زمان مهم است - به خصوص اگر به دنبال چندین مشتری جدید هستید تا درآمد ماهانه خود را افزایش دهید.

ممکن است ترجیح دهید از "بازار" شخص ثالث استفاده کنید.

این سیستم عامل ها پروژه های مشتری بالقوه را لیست می کنند و به فریلنسرها اجازه می دهد تا در آنها پیشنهاد دهند. در غیر اینصورت ، طراحان و توسعه دهندگان وب می توانند نرخ ساعتی خود را ارسال کنند و مشتریان برای انواع خاص پروژه به آنها مراجعه کنند.

3- مشتری های طراحی وب را از طریق سرما پیدا کنید
ما در مورد پیشنهادها و تابلوهای شغلی آنلاین صحبت کرده ایم ، اما اگر توانایی این را داشته باشید که مشتری بالقوه خود را به روش مستقیم تری ارائه دهید ، چه می کنید؟

نه ، ما در مورد تماس سرد صحبت نمی کنیم - اگرچه شما نیز می توانید آن را امتحان کنید (در صورت تمایل)

ارسال نامه الکترونیکی و مراجعه حضوری روشی عادی برای مشاغلی است که توانایی خرید تلفن مداوم را ندارند. اما ، مانند همتای تماس سرد آنها ، انجام موفقیت آمیز هر دو هنر وجود دارد.

4- مشتریان طراحی وب را در رویدادها پیدا کنید
می خواهید زمین های سرد حضوری خود را تمرین کنید؟ ما جای عالی داریم.

اگر به دنبال مشتری های جدید هستید ، حضور در رویدادها می تواند به کسب و کار شما دید لازم برای ادامه رشد را بدهد. به علاوه ، کنفرانس ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند - چه کسی مسافرت ، ملاقات با افراد جدید و یادگیری چیزهای جدید را دوست ندارد؟

این رویداد رایگان یا پولی باشد ، در نزدیکی کشور یا در سراسر کشور ، رویدادها سرمایه گذاری در خود و تجارت شما هستند.


تیم تجارت الکترونیک ویلا آرتز هم با مجموعه ایی از این روش های گرفتن پروژه برای تیم توانمند و خلاق خود را مورد استفاده قرار می دهد.

در نتیجه
چگونگی تصمیم گیری برای یافتن مشتری های جدید طراحی وب برای مشاغل خود به موارد زیادی بستگی خواهد داشت - در درجه اول ، به زمان و منابع.

امیدواریم این راهنما به شما در یافتن ایده های جدید و کشف گزینه های جدید کمک کرده باشد ، بنابراین می توانید به توسعه تجارت وب و

image

درباره تیم تجارت الکترونیک ویلاآرتز
خوشحال هستیم که اینجا هستید تا با تیم تجارت الکترونیک ویلاآرتز آشنا شوید.
ما یک تیم از برنامه نویس، گرافیست، مدیر، کارشناس فروش و ... هستیم. این اتحاد را شکل دادیم بدین خاطر که اعتقاد داریم یک کسب و کار موفق مجموعه ای از تخصص هاست.
تخصص اصلی ما حول محور برنامه نویسی به خصوص تحت وب و اپلیکیشن های تحت موبایل می‌باشد. تیم ما آماده انجام انواع پروژه های تحت وب و موبایل می‌باشد. همچنین هدف اصلی تیم ما ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه برای مدیریت کامل یک کسب و کار از کوچک تا بزرگ می‌باشد. در کنار این مهم، کمک به کسب و کار ها در فضای دیجیتال از دیگر اهداف ما می‌باشد.

تیم ویلاآرتز با بیش از انجام 100 پروژه و تجربه کافی در این زمینه در کنار کسب و کار شماست تا بتوانید در فضای دیجیتال فعالیت کنید و سهمی از این بازار پر رقابت داشته باشید.

image