+664 آموزش
631 ساعت آموزش تخصصی در
آموزشـــــــــگاه روبرد
با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!
مشتری های طراحی وب را از کجا پیدا کنم؟ چگونه می توانم قیف فروش خود را پر نگه دارم؟ چه کاری می توانم انجام دهم تا پیشنهاد واجد شرایط تری دریافت کنم؟ در هر برهه ای ، هر فریلنسر یا آژانس این موارد را از خود سوال کرده است. از آنجا که حقیقت امر این است که ، به همان اندازه که شما در مورد کاری که انجام می دهید بسیار پرشور هستید ، ثبات مالی خوب است - این کار عالی شما را تقویت می کند ، و تصمیم شما را برای رئیس بودن خود یا داشتن رئیس توجیه می کند. اما برای رسیدن به ثبات مالی ، باید مشتری داشته باشید. در زیر ، ما شش تاکتیک مختلف را شرح داده ایم که می توانید برای یافتن مشتری های طراحی وب برای مشاغل خود استفاده کنید. پس از برنده شدن مشتریان ، بیاموزید که چگونه یک راهنمای طراحی موثر بنویسید تا پروژه خود را در جریان قرار دهید. 1- مشتری های طراحی وب را از طریق پیشنهادات پیدا کنید در این دنیا دو نوع انسان وجود دارد: کسانی که از نوشتن پیشنهادات لذت می برند و کسانی که این کار را نمی کنند. صرف نظر از احساس شما نسبت به آنها ، پیشنهادات یک مولفه مهم برای یافتن مشتری های جدید طراحی وب هستند و می توانند یک ابزار فروش موثر باشند - به خصوص اگر شما یک گفتگوی عالی با یک چشم انداز دارید و می خواهید معامله را امضا کنید. همچنین می توانید از پیشنهادات برای ایجاد مشاغل جدید با سرما استفاده کنید. مشاغل اغلب درخواست پیشنهادها (RFP) را بصورت آنلاین صادر می کنند ، به این معنی که تجارت شما می تواند در پروژه های بزرگتر مناقصه بگذارد ، قراردادهای بزرگتری بگیرد و دید بیشتری کسب کند. شما فقط باید بدانید که کجا آنها را جستجو کنید. 2- مشتریان طراحی وب را از طریق تابلوهای کاریابی پیدا کنید اگرچه پاسخ به RFP ها می تواند منجر به قراردادهای عالی و فرصت های جدید پروژه شود ، اما زمان آنها زیاد است. و برای بیشتر مشاغل ، زمان مهم است - به خصوص اگر به دنبال چندین مشتری جدید هستید تا درآمد ماهانه خود را افزایش دهید. ممکن است ترجیح دهید از "بازار" شخص ثالث استفاده کنید. این سیستم عامل ها پروژه های مشتری بالقوه را لیست می کنند و به فریلنسرها اجازه می دهد تا در آنها پیشنهاد دهند. در غیر اینصورت ، طراحان و توسعه دهندگان وب می توانند نرخ ساعتی خود را ارسال کنند و مشتریان برای انواع خاص پروژه به آنها مراجعه کنند. 3- مشتری های طراحی وب را از طریق سرما پیدا کنید ما در مورد پیشنهادها و تابلوهای شغلی آنلاین صحبت کرده ایم ، اما اگر توانایی این را داشته باشید که مشتری بالقوه خود را به روش مستقیم تری ارائه دهید ، چه می کنید؟ نه ، ما در مورد تماس سرد صحبت نمی کنیم - اگرچه شما نیز می توانید آن را امتحان کنید (در صورت تمایل) ارسال نامه الکترونیکی و مراجعه حضوری روشی عادی برای مشاغلی است که توانایی خرید تلفن مداوم را ندارند. اما ، مانند همتای تماس سرد آنها ، انجام موفقیت آمیز هر دو هنر وجود دارد. 4- مشتریان طراحی وب را در رویدادها پیدا کنید می خواهید زمین های سرد حضوری خود را تمرین کنید؟ ما جای عالی داریم. اگر به دنبال مشتری های جدید هستید ، حضور در رویدادها می تواند به کسب و کار شما دید لازم برای ادامه رشد را بدهد. به علاوه ، کنفرانس ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند - چه کسی مسافرت ، ملاقات با افراد جدید و یادگیری چیزهای جدید را دوست ندارد؟ این رویداد رایگان یا پولی باشد ، در نزدیکی کشور یا در سراسر کشور ، رویدادها سرمایه گذاری در خود و تجارت شما هستند. تیم تجارت الکترونیک ویلا آرتز هم با مجموعه ایی از این روش های گرفتن پروژه برای تیم توانمند و خلاق خود را مورد استفاده قرار می دهد. در نتیجه چگونگی تصمیم گیری برای یافتن مشتری های جدید طراحی وب برای مشاغل خود به موارد زیادی بستگی خواهد داشت - در درجه اول ، به زمان و منابع. امیدواریم این راهنما به شما در یافتن ایده های جدید و کشف گزینه های جدید کمک کرده باشد ، بنابراین می توانید به توسعه تجارت وب و