میخوای بدونی بدرد چه شغلی میخوری؟

اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!

تست شخصیت و راهنمای مشاغل

⭐دغدغه چهارم:

سعی کنید برند خود را در ذهن مخاطبین خود بسازید. نا آگاهی مشتریانتان از برند و هویت شما ضربه بزرگی در بلند مدت به شما وارد میکند. شاید در ابتدای کار متوجه تاثیر آن بر مشتریانتان نباشید؛ اما این یک حقیقت است که زمانی که مشتری هایتان از برند شما آگاهی دارند، زمان کمتری برای خرید محصول یا خدمت شما صرف می‌کنند چون دیگر نگرانی از اعتماد به شما ندارند و حتی این مسیری است که مشتریانتان طی میکنند تا نسبت به برند شما وفادار شوند و نتیجه ی آن کاهش هزینه های مارکتینگ و کلی شما خواهد بود. بدیهی است که آگاهی مخاطبین شما از برندتان یک روزه و در یک گام اتفاق نمی افتد و لازم است در ابتدا گام هایی را بردارید.


🤩 نکته طلایی:
"شاخص بودن" با "شناخته شدن" شروع میشود.

image