🎯 #هوش_تجاری و #crm
💡یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) داده های خام حاصل از تعامل با مشتری را در یک پایگاه داده واحد جمع آوری و ادغام می کند. سیستم های CRM سپس این داده های خام و متنی را برای ارزیابی و طبقه بندی مشتریان ترکیب می کنند.
💡از آنجا که یک سیستم CRM تجزیه و تحلیل محدود را ارائه می دهد، اجرای یک راه حل هوش تجاری همراه با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، ابزاری قدرتمند برای شرکتهای مشتری محور ایجاد می کند.
💡به عنوان مثال ، نظارت بر داده های مشتری مانند تعداد دفعاتی خرید مشتری، هزینه خدمات به مشتری از جمله داده هایی است که با تجزیه و تحلیل آن توسط هوش تجاری، می توانید تاکتیک های فروش و ارائه خدمات به مشتری را برای هر مشتری بصورت شخصی تر ارائه کنید.