+687 آموزش
میخوای بدونی بدرد چه شغلی میخوری؟
اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!
🔴 ۹ دلیلی که باید مشتریان خود را راضی نگه دارید! 🔸 معادل 98 درصد مشتریان ناراضی ، بدون شکایت به سمت رقبا میروند... 🔸 احتمال اینکه مشتریان راضی مجدداً از شرکت شما خرید کنند ، شش برابر مشتریان دیگر است. 🔸هزینه جذب یک مشتری جدید ، بین پنج تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است. 🔸برای افزایش دو درصدی مشتری ، باید ۱۰% هزینه کرد. 🔸 ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری ، برابر با فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است. 🔸 رضایت مشتری ، پیش شرط تمام موفقیتهای بعدی شرکتهاست. 🔸 انتخاب مشتری دائمی و وفادار ، تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیتهای کارآمد هر شرکتی است. 🔸 برای جلب اعتماد مشتریان ، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که دادهاید ، عمل کنید. 🔸گوش دادن به شکایت مشتری 90 درصد کار است . حل کردن آن هفت درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم سه درصد دیگر است.