+687 آموزش
میخوای بدونی بدرد چه شغلی میخوری؟
اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!
⭐دغدغه دوم: برنامه ریزی و نظم دادن به کارهای اعضای تیم و بعد از آن کنترل اجرای درست و به موقع تسک ها از وظایف اصلی و مهم مدیر عامل و بعد از آن مدیران ارشد است. معمولا در هر سیستمی اجرای چرخه دمینگ یا همان PDCA از الزامات است. ولی مدیران به دلیل آشفتگی هایی که در استارتاپ ها وجود دارد؛ در مورد هر کدوم از این بخش ها به تنهایی با چالش های جدید و متفاوتی رو به رو هستند. و به نظر من فرق مدیران کسب و کارها و به ویژه استارتاپ ها در روش حلشان برای این چالش هاست.