631 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

🔴▪️چهار خدمتی که باید براي مشتري جدي بگيريم :

⭕️خدمات قبل از فروش
⭕️خدمات حین  فروش
⭕️خدمات پس از فروش
⭕️والبته خدمات بدون فروش


✔️خدمات قبل از فروش : ‎ خدماتی هستند که به مشتریان می دهیم تا با محصول ما آشنا شوند مثلا اگر عرضه کننده ابزار برقی هستیم اجازه می دهیم با ابزار مربوطه در فضایی که آماده کرده ایم کار کنند و اگر پذیرفتند یک نمونه نو میخرند .

✔️خدمات حین فروش : ‎به پذیرایی از مشتری،فراهم سازی امکان رفاه بیشتر و.. مجموعه فعالیت های اتفاق افتاده در محل عرضه و فروش کالامربوط میشود.

✔️خدمات پس از فروش : ‎به تعهدات و گارانتی مربوط میشود.ضمانتی که به مشتری سپرده آیم. ‎

✔️خدمات بدون فروش: خدماتی است که به مشتریان بالقوه می دهیم تا در آینده مشتری ما بشوند این موضوع هم نوعي سرمايه گذاري مهم است.
#خدمات_مشتری