439 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

⭐ سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2021 افتتاح شد

✅افتتاحیه سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2021 با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8 و شرکت ها و استارتاپ های فعال در حوزه فناوری، بصورت ترکیبی حضوری در پارک فناوری پردیس برگزار گردید و برنامه های این نشست طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ بهمن ماه) به صورت مجازی و برخط ادامه خواهد داشت.

🔰 به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در مراسم افتتاحیه این نشست که در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد، «جعفر کوشاری» دبیر کل سازمان D-8، « Ronny Prasetyo Yuliantoro سفیر اندونزی در تهران و «مهدی صفاری نیا» رئیس پارک فناوری پردیس به ایراد سخنرانی پرداختند.

🔰 دکتر کوشاری در ابتدای این نشست به صورت آنلاین برای حاضران در این رویداد از اهمیت نشست سرمایه‌گذاری فناوری گفت و درخواست کرد که همه کشورهای عضو این نشست و شرکت های فعال در این رویداد تجربیات خود را در حوزه فناوری برای سایرین به اشتراک بگذارند.

✅قرارداد مهمی در حوزه تجهیزات پزشکی بسته شد
🔰 « مهدی صفاری نیا » رئیس پارک فناوری پردیس در ادامه این رویداد از ظرفیت بالای این مجموعه در تبادل دانش خبر داد و گفت: ما در پارک فناوری پردیس با وجود بیش از ۴۰۰ شرکت و ۶۰۰۰ عضو و نیروی جوان و متخصص در حوزه های مختلف فناوری، این آمادگی را داریم که دانش موجود در این مجموعه را با شرکت ها و کشورهای عضو این پیمان به اشتراک بگذاریم.
✅نقش مهم تجارت الکترونیک در حوزه فناوری
Ronny Prasetyo Yuliantoro سفیر اندونزی در تهران از دیگر سخنرانان سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2021 بود. وی چالش مهم حال حاضر مردم دنیا را مبارزه با ویروس کووید ۱۹ خواند و توضیح
داد: امروز بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در دنیا درگیر این ویروس شده اند و شرکت های بسیاری در حوزه های
مختلف کارایی خود را از دست داده اند.

🔰 در بخش دیگری از مراسم افتتاحیه،‌ با حضور رئیس پارک فناوری پردیس، سفیر اندونزی در ایران و نماینده شرکت آریا طب فیروز‌، از قرارداد منعقد شده میان شرکت آریا طب و شرکت BARAKAH MEDIKA UNSANTARA در حوزه ساخت دستگاه های همودیالیز به ارزش ۵ میلیون و سیصدهزار یورو رونمایی شد.

🔰 در این قرارداد مقرر است، تعداد ۷۰۰ دستگاه همودیالیز ساخت شرکت آریا طب فیروز طی مدت ۵ سال تولید و در اختیار شرکت BARAKAH MEDIKA UNSANTARA قرار گیرد.

🌐 منبع خبر: Startup360


#خبر #اخبار #سرمایه گذاری_فناوری #استارت‌آپ‌ها# استارت تاپ# پارک فناوری پردیس# تجهیزات# تجارت الکترونیک _حوزه فناوری

image