#فیدبک 1 پست

محمد زرگران  
 Human Resources Generalist
1 سال قبل  قبل

برنامه‌نویس‌ها وقتی باگی توی برنامه‌شون هست، می‌تونن اون رو پیدا کنن و با تغییر چندتا کد به نتیجه مطلوب برسن؛

توی تعمیر و سرویس ماشین‌آلاتی که درست کار نمی‌کنن هم این امکان وجود داره که با محکم کردن یک پیچ یا دستکاری یک قطعه عملکرد اون دستگاه رو به وضعیت مطلوب برگردوند.
تقریباً بصورت صفر و یک: یا ایراد وجود داره یا وجود نداره.

اما وقتی داریم به همکارمون در مورد عملکردش
#فیدبک می‌دیم، کار به این سادگی نیست؛

توی ارتباط با انسان‌ها عوامل متعددی دخیل هستن و همه چیز بصورت دو دو تا چهار تا پیش نمی‌ره.

بجای اینکه فهرستی از ایرادهای #همکار رو ردیف کنیم و از او انتظار داشته باشیم که اونها رو هرچه بهتر و سریعتر برطرف کنه،
لازمه که به شرایط اون محیط کار بخصوص، شرایط کارمند، اهداف اولیه سازمان، اهمیت هرکدام از ایرادها و تاثیرش در رسیدن به اهداف اولیه، توانایی‌های خودمون و همکارمون، محدودیت‌های موجود و ده‌ها عامل دیگه فکر کنیم...

عملکرد هیچ انسانی در خلاء نیست و بهبود عملکرد هم در خلاء اتفاق نمیفته.

#humanresourcesmanagement
#feedbackculture
#feedback
#منابع_انسانی

image