🔳یک مدیر شفاف باشید
شفافیت در کار و زندگی یکی از مهمترین واژگان مرتبط با موفقیت است. در یک نظرسنجی که از هزاران کارمند به عمل آمد ویژگیهای بهترین روسا پرسیده شد. همه آنها در سراسر جهان معتقد بودند که:
«همیشه میدانستم رئیسم چه انتظاری از من دارد».
دلیل شفافیت در نتایج کلیدی و معیارهای عملکرد این است که بدون آنها نه شما و نه کارمندانتان نمیتوانید عملکردی عالی داشته باشید. اگر نتوانید کار را به شکلی عالی انجام دهید، نمیتوانید به شهرت و پیشرفت دست یابید. نمیتوانید متمایز عمل کنید. افرادی که زیردست شما کار میکنند نمیتوانند بهترین آنچه در توان دارند را ارائه دهند، مگر اینکه دقیقا بدانند کارشان چیست و چگونه ارزیابی میشوند.
مهربانانهترین کار در حق کارمندان آن است که به آنها کمک کنید بفهمند دقیقا چه انتظاری از آنها دارید و معیار عملکردشان چیست. وقتی افراد دیدی شفاف نسبت به هدف داشته باشند، اغلب شما را با کیفیت، کمیت تولید و نتایج شگفتزده خواهند کرد.
#شفافیت
#عملکرد