#شبکه_اجتماعی_روبرد 5 پست

محیط کاری شاد نه تنها برای سازمان (برای افزایش بهره وری) بلکه برای کارمندان نیز لازم است. برای اینکه محیط کاری مفرح تری داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم و با انجام کارهای کوچک، که ممکن است زمان و هزینه ی زیادی از ما نگیرد؛ محیط کاری را هر روز بیشتر از روز قبلش، شادو پرانرژی کنیم.
فراموش نکنید زمانی که تمام تکه های پازل بتوانند به خوبی عمل کنند میتوانند تصویر زیبایی را خلق کنند.

✅ هر روز صبح قبل از کار کمی ورزش کنید.
✅ بیست دقیقه در روز را به برنامه‌ریزی کارهایتان اختصاص دهید تا از اضطراب برای رسیدن به کارها جلوگیری کنید.
✅ بعد از انجام درست کاری به خودتان پاداش‌های سرگرم‌کننده بدهید.
✅ در محیط کار یک وسیله شخصی مانند لیوان را به همراه داشته باشید.
✅ گلدانی روی میز کارتان بگذارید تا از آن انرژی بگیرید.
✅ مدیتیشن کنید.
در محل کار برای 5 تا 10 دقیقه مسئولیت‌هایتان را روی زمین بگذارید و در آرامش نفس عمیق بکشید.

✅ زمانی که از کار خسته می شوید کمی قدم بزنید.
✅ آب بیشتری بنوشید.
شما با نوشیدن آب میتوانید بهتر تمرکز کنید و فکرتان هم بهتر عمل می‌کند. حتما این توصیه را به کار بگیرید تا ببینید چقدر احساس بهتری خواهید داشت.

✅ کارهایی انجام دهید که شما را به چالش می‌کشند و مجبورتان می‌کنند کمی نوآوری و خلاقیت داشته باشید.
✅ لبخند بزنید.
✅ به سه اتفاق خوبی که برایتان رخ داده، فکر کنید.
✅ قدر خود را بدانید.
زمانی که اشتباهی را انجام میدهید، وقتی به عقب بر می‌گردید تا ببینید کجای کار درست انجام نشده است؛ کارهایی که باید به خاطرشان به خودتان افتخار کنید را نیز به یاد بیاورید.

✅ از آخر هفته‌تان بهینه استفاده کنید
✅ برنامه‌ی هیجان‌انگیزی با همکارانتان داشته باشید
✅ با همکارانتان ارتباط موثر برقرار کنید.
✅ به اندازه کافی بخوابید.
✅ به تعطیلات بروید.
✅ برای اینکه درگیر روزمرگی نشوید در کنار وظایف شغلی‌تان، یک پروژه جانبی انجام دهید.
#روبرد #شبکه_اجتماعی_روبرد #محیط_کاری #استخدام

image

روبرد روز مهندس را به همه مهندسان عزیز تبریک می گوید💙

#روبرد #شبکه_اجتماعی_تخصصی_روبرد #شبکه_اجتماعی_روبرد #روز_مهندس #روز_مهندس_مبارک

image

🟦 مصاحبه روبرد به سرکار خانم نوری نژاد

سرکار خانم نوری نژاد دبیر انجمن علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س) طی مصاحبه ای با مجموعه روبرد درباره نحوه برنامه ریزیشان برای انجمن علمی توضیحاتی را ارائه دادند که در ادامه به آن پرداختیم:
امیدواریم که این مطالب برای سایر دبیران انجمن ها مفید واقع شود.


1️⃣ چه زمانی شروع به برنامه ریزی میکنید؟
برنامه های کلی اعم از برگزاری کارگاه ها و وبینارهایی که لازم است به آنها پرداخته شود و دغدغه خیلی از دانشجویان است. گردهمایی ها و پروژه های کلی مثل ارتقای نشریه و … را قبل از انتخابات برنامه ریزی کردم اما بعد از نتیجه انتخابات تمام برنامه های کلی را با جزئیات و خیلی دقیق تر با مشارکت شورای مرکزی و مشورت از اساتید خاصه استاد مشاور انجمن برنامه ریزی کردیم.

2️⃣ آیا برنامتان را مکتوب میکنید؟
بله، حتما برنامه انجمن های علمی دانشجویی حتما باید به صورت مکتوب نوشته شود تا دقت کار بالا رود.

3️⃣ بازه زمانی برنامه هایتان به چه صورت است؟
بازه زمانی برنامه ریزی من به صورت ماهانه بود. طوری که ایام خاص در هر ماه را در نظر میگرفتم و سعی میکردم برنامه حول محور آن زمان خاص اجرا شود.

4️⃣ آیا از نرم افزار مدیریتی خاصی استفاده میکنید؟
خیر، از طرف معاونت فرهنگی فرمی برای دبیران ارسال میشود که برنامه تخمینی خود را در
آن مکتوب میکنند من جهت نظم دهی به برنامه های انجمن از همان فرم استفاده کردم.

5️⃣ درصد تحقق برنامه هایتان را چگونه مشخص میکنید؟
اکثر برنامه هایی که برای انجمن برنامه ریزی کرده بودیم محقق شدند زیرا قبل از برنامه ریزی، از تحقق آن ها اطمینان 100 درصدی پیدا میکردیم. به همین علت میتوانم بگویم به 100 درصد تحقق برنامه هایمان تا به اینجای کار انجمن رسیده ایم.

6️⃣ نحوه گزارش گیری از پیشرفت کارهایتان به چه صورت است؟
ما معمولا بعد از برگزاری کارگاه ها، مسابقات و برنامه های انجمن از طریق پیج اینستگرامی، روبرد و گروه واتساپی از شرکت کنندگان نظرسنجی میکنیم و از این طریق متوجه میشویم که چه نقاط ضعیفی را برطرف کردیم و به پیشرفت و ایده آل خودمان نزدیک شدیم.

🌐 لینک پروفایل خانم نوری نژاد در روبرد:
https://robord.ir/rnoori

#بردکست #روبرد #شبکه_اجتماعی_روبرد #شبکه_اجتماعی_تخصصی_روبرد #ریحانه_نوری_نژاد

image