#درخواست_اطلاعات 2 پست

Zahra Adibi  
 مدرس و مؤلف زبان و ادبیات انگلیسی
2 سال قبل  قبل

🔴🔴🔴آموزش جدید 😍😍😍😍😍😍 آموزش جدید


با توجه به درخواست های فراوان دانش پژوهان گرامی آموزش جدید در سایت
https://adibilearnskills.ir/ منتشر شد.😍❤️❤️❤️

🟣 مقدمه آموزش مکالمات تلفنی به صورت تخصصی از پایه تا پیشرفته به زبان انگلیسی_فارسی

🟡جهت تهیه این پکیج و مشاهده آموزش های دیگر به نشانی سایت زیر مراجعه نمایید
https://adibilearnskills.ir/



#answering_machine, #apologizing, #body_language, #business #telephoning, #buying_time, #changing_and #cancelling_orders, #cold_calls, #complaining, #customer _service, #dealing_with_complaints, #express_doubt, #face to Face, #finalizing_agreements, #giving_bad_news, #how_to_speak_less_direct, #passing_on_message_to_clients, #phrasal_verbs, #requesting_information, #sing_a_mobile_phone , #small_talk, #solving_the_problem, #successful_telephoning, #taking_telephone_messages, #talking_about_possibilities, #telephone_etiquette, #useful verbs , #english, #english language,Literature, #adibi, #conversation, #adibi_learn_skills
#آداب_تلفن_زدن, #ارسال_پیام_به_مشتریان, #استفاده_از_تلفن_همراه, #افعال_مرکب, #افعال_مفید, #انواع_مختلف_مکالمه_تلفنی, #بحث_خودمانی, #برخورد_با_تماس_گیرنده_های_مداوم, #بیان_تردید , #پیام_گیر, #پیگیری_پرداخت_از_طریق_تلفن, #تسلط_به_زبان_انگلیسی
, #تکنیک_های_فروش_تلفنی, #تکنیک_های_کنترل, #تلفن_موفقیت_آمیز, #تماس_های_سرد , #چگونه_یک_پیام_را_ساختار_دهیم , #خبر_بد_دادن , #خدمات_مشتری
, #خدمات_مشتری_بر_روی_خط_تلفن
, #درخواست_اطلاعات, #درخواست_و_تایید_اطلاعات, #رزرو_رستوران, #رسیدگی_به_شکایات, #رسیدگی_به_شکایات_مشتری, #زبان_انگلیسی #آمریکایی #بریتانیایی, #شکایت, #صحبت_از_تمهیدات, #صحبت_کردن_در_مورد_احتمالات, #عبارات_انگلیسی_تلفنی, #عذرخواهی, #عناصر_برقراری_ارتباط, #غیر_مستقیم


Zahra Adibi  
 مدرس و مؤلف زبان و ادبیات انگلیسی
2 سال قبل  قبل

🔴🔴🔴آموزش جدید 😍 آموزش جدید


با توجه به درخواست های فراوان دانش پژوهان گرامی آموزش جدید در سایت
https://adibilearnskills.ir/ منتشر شد.😍❤️❤️❤️

🟣 چکیده آموزش مکالمات تلفنی به صورت تخصصی از پایه تا پیشرفته به زبان انگلیسی_فارسی

🟡جهت تهیه این پکیج و مشاهده آموزش های دیگر به نشانی سایت زیر مراجعه نمایید
https://adibilearnskills.ir/



#answering_machine, #apologizing, #body_language, #business #telephoning, #buying_time, #changing_and #cancelling_orders, #cold_calls, #complaining, #customer _service, #dealing_with_complaints, #express_doubt, #face_ to_Face, #finalizing_agreements, #giving_bad_news, #how_to_speak_less_direct, #passing_on_message_to_clients, #phrasal_verbs, #requesting_information, #sing_a_mobile_phone , #small_talk, #solving_the_problem, #successful_telephoning, #taking_telephone_messages, #talking_about_possibilities, #telephone_etiquette, #useful_verbs , #english, #english language,Literature, #adibi, #conversation, #adibi_learn_skills
#آداب_تلفن_زدن, #ارسال_پیام_به_مشتریان, #استفاده_از_تلفن_همراه, #افعال_مرکب, #افعال_مفید, #انواع_مختلف_مکالمه_تلفنی, #بحث_خودمانی, #برخورد_با_تماس_گیرنده_های_مداوم, #بیان_تردید , #پیام_گیر, #پیگیری_پرداخت_از_طریق_تلفن, #تسلط_به_زبان_انگلیسی
, #تکنیک_های_فروش_تلفنی, #تکنیک_های_کنترل, #تلفن_موفقیت_آمیز, #تماس_های_سرد , #چگونه_یک_پیام_را_ساختار_دهیم , #خبر_بد_دادن , #خدمات_مشتری
, #خدمات_مشتری_بر_روی_خط_تلفن
, #درخواست_اطلاعات, #درخواست_و_تایید_اطلاعات, #رزرو_رستوران, #رسیدگی_به_شکایات, #رسیدگی_به_شکایات_مشتری, #زبان_انگلیسی #آمریکایی #بریتانیایی, #شکایت, #صحبت_از_تمهیدات, #صحبت_کردن_در_مورد_احتمالات, #عبارات_انگلیسی_تلفنی, #عذرخواهی, #عناصر_برقراری_ارتباط, #غیر_مستقیم