#توییتر 10 پست

توییتر؛ آسیب‌پذیر در برابر بایکوت تبلیغاتی

👁‍🗨 از ایلان ماسک درباره احساسش نسبت به شرکت‌هایی پرسیده شد که تبلیغات‌شان را از ایکس بیرون کشیده‌اند؛ او در پاسخ گفت: «اگر کسی می‌خواهد سعی کند که من را تهدید کند، برود به جهنم!»

👁‍🗨 تبلیغ‌دهندگان نگرانی جدی درباره انتشار محتوای ناخوشایند روی این پلتفرم دارند. شبکه‌های اجتماعی برای گفتن «بروید به جهنم» نسبت به رسانه‌های جریان اصلی آزادی عمل بیشتری دارند. در حالی که یک شبکه تلویزیونی بیشترین درآمد تبلیغاتی‌اش را از کمتر از صد مشتری بزرگ به دست می‌آورد، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند میلیون‌ها مشتری کوچک داشته باشند.

👁‍🗨 در اول دسامبر وال‌مارت اعلام کرد که به دنبال نتایج ضعیف تبلیغاتش روی ایکس، این پلتفرم را ترک کرده است. این اتفاق تاثیر شدیدی بر جریان درآمدی ایکس داشته است. در ماه سپتامبر ایلان ماسک گفت که تجارت تبلیغات ایکس در آمریکا تا ۶۰ درصد کاهش یافته است. تبلیغ‌دهندگان در دیگر مناطق احتمالا تحت‌تاثیر جنگ‌های فرهنگی ماسک قرار گرفته‌اند.

#دنیای_اقتصاد #توییتر #ایکس

image

توییتر؛ آسیب‌پذیر در برابر بایکوت تبلیغاتی

👁‍🗨 از ایلان ماسک درباره احساسش نسبت به شرکت‌هایی پرسیده شد که تبلیغات‌شان را از ایکس بیرون کشیده‌اند؛ او در پاسخ گفت: «اگر کسی می‌خواهد سعی کند که من را تهدید کند، برود به جهنم!»

👁‍🗨 تبلیغ‌دهندگان نگرانی جدی درباره انتشار محتوای ناخوشایند روی این پلتفرم دارند. شبکه‌های اجتماعی برای گفتن «بروید به جهنم» نسبت به رسانه‌های جریان اصلی آزادی عمل بیشتری دارند. در حالی که یک شبکه تلویزیونی بیشترین درآمد تبلیغاتی‌اش را از کمتر از صد مشتری بزرگ به دست می‌آورد، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند میلیون‌ها مشتری کوچک داشته باشند.

👁‍🗨 در اول دسامبر وال‌مارت اعلام کرد که به دنبال نتایج ضعیف تبلیغاتش روی ایکس، این پلتفرم را ترک کرده است. این اتفاق تاثیر شدیدی بر جریان درآمدی ایکس داشته است. در ماه سپتامبر ایلان ماسک گفت که تجارت تبلیغات ایکس در آمریکا تا ۶۰ درصد کاهش یافته است. تبلیغ‌دهندگان در دیگر مناطق احتمالا تحت‌تاثیر جنگ‌های فرهنگی ماسک قرار گرفته‌اند.

#دنیای_اقتصاد #توییتر #ایکس

image

توییتر؛ آسیب‌پذیر در برابر بایکوت تبلیغاتی

👁‍🗨 از ایلان ماسک درباره احساسش نسبت به شرکت‌هایی پرسیده شد که تبلیغات‌شان را از ایکس بیرون کشیده‌اند؛ او در پاسخ گفت: «اگر کسی می‌خواهد سعی کند که من را تهدید کند، برود به جهنم!»

👁‍🗨 تبلیغ‌دهندگان نگرانی جدی درباره انتشار محتوای ناخوشایند روی این پلتفرم دارند. شبکه‌های اجتماعی برای گفتن «بروید به جهنم» نسبت به رسانه‌های جریان اصلی آزادی عمل بیشتری دارند. در حالی که یک شبکه تلویزیونی بیشترین درآمد تبلیغاتی‌اش را از کمتر از صد مشتری بزرگ به دست می‌آورد، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند میلیون‌ها مشتری کوچک داشته باشند.

👁‍🗨 در اول دسامبر وال‌مارت اعلام کرد که به دنبال نتایج ضعیف تبلیغاتش روی ایکس، این پلتفرم را ترک کرده است. این اتفاق تاثیر شدیدی بر جریان درآمدی ایکس داشته است. در ماه سپتامبر ایلان ماسک گفت که تجارت تبلیغات ایکس در آمریکا تا ۶۰ درصد کاهش یافته است. تبلیغ‌دهندگان در دیگر مناطق احتمالا تحت‌تاثیر جنگ‌های فرهنگی ماسک قرار گرفته‌اند.

#دنیای_اقتصاد #توییتر #ایکس

image
image

🔵 ایلان ماسک احتمالا ارسال ویدیوها و توییت‌های طولانی‌تر را ممکن می‌کند

🔹 به تازگی یکی از کاربران در توییتی پرسیده است: «می‌شود از شر محدودیت نویسه‌ها رها شویم یا حداقل این محدودیت کمتر شود؟» ماسک در پاسخ نوشت: «قطعاً.»

🔺
#توییتر در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد که در هر توییت حداکثر 280 نویسه وارد کنند.

🔹 افزون بر این، کاربر دیگری از مدیرعامل تسلا پرسید: «احتمالش هست که طول ویدیوهای مجاز افزایش یابد تا بتوانیم ویدیوهای طولانی‌تری منتشر کنیم؟»

🔺 ماسک با ایموجی 💯 به این سوال جواب مثبت داد. در حال حاضر حداکثر طول هر ویدیو دو دقیقه و 20 ثانیه است.
#تکنولوژی
#اخبار_تکنولوژی


📣قانون جدید توییتر: تصاویر افراد را بدون رضایت آن‌ها منتشر نکنید

🔰توییتر درست یک روز بعد از تغییر مدیرعامل خود از قوانین جدیدی برای ممانعت از اشتراک‌گذاری بدون رضایت تصاویر خصوصی افراد پرده برداشت. بر اساس این قانون کاربرانی که جزو چهره‌های سرشناس نباشند، می‌توانند از توییتر بخواهند که تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از آن‌ها در این پلتفرم را پاک کند.

🔹توییتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اگر تصویر یا ویدیوی یک نفر بدون رضایت او در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، می‌تواند با درخواست از توییتر این محتواها را حذف کند. این قانون البته شامل حال چهره‌های سرشناس یا محتوا و متن‌هایی که حاوی منفعت عمومی هستند یا اطلاعات مهمی را در اختیار عموم جامعه قرار می‌دهند، نمی‌شود.

توییتر می‌گوید: «ما همواره تلاش می‌کنیم زمینه‌ای را که محتوا در آن منتشر شده درنظر بگیریم و در چنین مواردی شاید اجازه دهیم که تصاویر و ویدیوها روی پلتفرم ما باقی بمانند.» حق اعتراض به انتشار تصویر و ویدیو از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همواره یکی از بحث‌های جدی در خصوص این رسانه‌های جمعی بوده است.


توییتر قبلا هم نشر اطلاعات خصوصی افراد از جمله شماره تلفن یا آدرس را ممنوع کرده بود، اما اکنون می‌گوید نگرانی درباره سوءاستفاده از این محتواها برای آزار، تهدید و افشای هویت افراد بیشتر شده است. این شرکت مدعی است که اثر این نوع از محتوا روی زنان، فعالان، گروه‌های معترض و اقلیت‌ها بیشتر است.

🔹معرفی این قانون اگرچه به خودی خود می‌تواند اتفاق مثبتی باشد، اما پیچیدگی‌هایی را به وجود می‌آورد که در حال حاضر توضیح خاصی درباره آن‌ها وجود ندارد. «جف جارویس»، استاد خبرنگاری دانشگاه نیویورک می‌گوید: «این یعنی اگر من مثلا از کنسرتی در سنترال پارک عکس بگیرم، برای انتشار آن باید مجوز همه افراد حاضر در تصویر را داشته باشم؟»

توییتر هم مثل اکثر شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر با مشکل قلدری، نشر اطلاعات غلط و نفرت‌پراکنی روبرو بوده است.
منبع خبر:
www.digiato.com
#اخبار_تکنولوژی #توییتر

image