1402·مدیریت و کسب وکار-بازاریابی·دقیقه12

بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک

  • نوع ویدئو: ویدئو خارجی
  • ارائه دهنده : Martin Waxman
  • بازدید 13

70%

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهای کوچک

توضیحات:

وقتی از شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به بازاریابی و فروش خود استفاده می‌کنید، در واقع بازاریابی شبکه‌های اجتماعی انجام داده‌اید؛ منظورمان این نیست که مثلاً در اینستاگرام صفحه فروش راه بیندازید و محصولاتتان را بفروشید؛ البته این کار را هم می‌شود کرد ولی بهتر است ظریف‌تر و حرفه‌ای تر عمل کنید.

پایگاه اصلی مشتریان شما سایت است و این شبکه‌ها قرار است با نزدیک کردن شما به مخاطبان، به رشد سایت، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب‌سایت کمک کنند.

در‌واقع پیج‌ شما در شبکه‌های اجتماعی مثل مغازه‌ای است که برای اجارۀ آن هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید اما می‌توانید به تعدادی زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشید. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (از جمله اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و فیسبوک) دایره مخاطبان شما را بزرگتر می‌کند و تاثیرات بلندمدتی در برندسازی و تبلیغات دارد.

این ویدئو مختص کسب وکارهای کوچکی است که میخواهند شبکه های اجتماعی خود را راه اندازی و آن را توسعه دهند.

نظر