هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
مدیریت کیفیت یک سیستم است که به نظارت بر تمامی فعالیتها و وظایفی که برای حفظ سطح مطلوبی از تعالی انجام میشود، میپردازد. این سیستم شامل تعیین خطمشی کیفیت، برنامهریزی، ایجاد تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت جامع (TQM) میشود. در واقع، مدیریت کیفیت تلاش میکند تا با تمرکز بر بهبود فرایندهای عملیاتی، اندازهگیری و تصمیمگیری مبتنی بر واقعیت، کیفیت محصول یا خدمتی که ارائه میشود، را بهبود دهد.
اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) به تمرکز بر سه رکن تجاری تأکید دارند:
تمرکز بر مشتری: این اصل نیازمند تمرکز سازمانها بر مشتری و انتظارات او است. جمعآوری بازخورد مشتری، درک انتظارات آنها و ارائه ارزش به مشتری، تضمین میکند که مشتری به مجموعه شما وفادار بماند.
رهبری: رهبران نقش کلیدی در ایجاد وحدت هدف، هدایت و رهبری ابتکارات مدیریت کیفیت در سازمان دارند.
تعامل مردم: مردم مهمترین رکن یک سازمان هستند. این اصل بر حصول اطمینان از شایستگی افراد بر اساس مهارتها، تجربه و دانش تمرکز دارد.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.