ریز عادت های مدیریتی

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
ریز عادت های مدیریتی

توضیحات:

اگر شما یک دستگاه BMW مدل 750i بخرید فارغ از اینکه پزشک هستید یا خلبان، مدیر هستید یا مهندس باید دفترچه راهنمای آن را بخوانید تا بتوانید از مزایای آن استفاده کنید و به خودرو خسارت نزنید و طول عمرش را بالا ببرید.
هرگونه سهل انگاری و غرور در یادگیری استفاده از وسایل باعث کاهش طول عمر و خرابی و معطلی خود شخص می گردد
در اغلب شرکت ها و سازمان ها بر حسب تخصص افراد پست مدیریت به آنها داده میشود
مثلا پزشک قرنیه چشم مدیر کلینک چشم پزشکی می شود
مهندس عمران مدیر یک شرکت ساختمانی می شود
یک میکانیک خوب مدیر تعمیرگاه می شود
این تا زمانی که نخواهد با آدم ها در ارتباط باشد شاید به مشکل برنخورد !
ولی با استخدام اولین شخص یا اولین ارتباط با کارمند یا کارگر مشکلاتش کلید می خورد
در همه دنیا مدیریت یک علم است
همانطوری که شما اگر خلبان هم باشید برای رانندگی نیاز به گواهی نامه دارید ،برای استفاده از منابع و افراد برای رسیدن اهداف باید مهارت و دانش مدیریت داشته باشید
اگر حتی فقط بخواهید رفت و آمد افراد را کنترل کنید و یا فقط حقوق و مزایای کارکنان را بپردازید و هیچ توسعه فردی و شغلی در سازمانتان ایجاد نکنید باز به مهارت های مدیریتی نیاز دارید
خوشبختانه بر خلاف خیلی از دانش های دیگر، مهارت ها و دانش مدیریت به راحتی در دسترس همه قرار دارد و کتاب ها و دوره های متعددی وجود دارد که شما بتوانید اعضای تیم و سازمان خود را مدیریت کنید
هرچند با پیشرفت های کاری و افزایش سطح دانایی و مهارت افراد ،مهارت ارتباط با کارکنان به شدت تخصصی شده و شما برای نوع کاری یک مدیر متخصص باید داشته باشید .
اما آموختن و یادآوری برخی از بدیهیات فراموش شده مدیریتی و ارتباطی هم می تواند از بروز دلخوری و تنش و کاهش کاراریی جلوگیری کند.
شاید شما برای ارتقاءانگیزه منابع انسانی و افزایش رضایت کارکنان به یک مشاوره مدیر حرفه ای نیاز داشته باشید
ولی در برخوردهای اولیه و حتی برنامه ریزی های روزانه با رعایت یک سری ریزعادت ها ساده، کار گره نمی خورد و شما می توانید به اهداف سازمانی خود برسید
اما مشکل اینجاست که دکتری کشاورزی یا مهندس شیمی کی و کجا فرصت کرده با این مهارت ها آشنا بشود ؟
کجا قبل از امضای حکم مدیریت، بررسی می کنند که مهارت و شرایط احراز ارتباط با کارکنان و منابع را دارد؟
در خوشبینانه ترین حالت که شخص به خاطر تخصص نه پارتی و سیاسی کاری به یک پست مدیریت منتصب شود
باز به مهارت ها و بدیهیاتی از مدیریت نیاز دارد که مغفول می مانده
این بار در محفل دانایی بهتر از امروز میخواهیم به ریزعادت های مدیریتی بپردازیم که با آنها می شود خود و دیگران را به اهداف رساند و از بروز مشکل و دلخوری جلو گیری کرد
بدیهیات فراموش شده ای که در لابلای حواشی مدیریتی از آن غافل ماندیم و اغلب ناکار آمدی و دلخوری و نرسیدن به اهداف از آن است
ریزعادت های مدیریتی
شما بعد از این کارگاه آموزشی با مدیریت کردن یک تیم یا سازمان، خود و دیگران را رشد می دهید و باعث هم افزایی و توسعه کسب و کار خواهید شد
ریزعادت های مدیریت مهارت هایی هستند که قبل از مدیر شدن باید بدانید تا با آن خود و دیگران را به اهداف برسانید

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.

آموزش های دیگر مدیریت همه آموزش ها