1402·مدیریت و کسب وکار-دیجیتال مارکتینگ·دقیقه14

ساخت برند شخصی: با اسپانسر ها کار کنید

  • نوع ویدئو: ویدئو خارجی
  • ارائه دهنده : Kelli SchutropVice
  • بازدید 14

80%

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
ساخت برند شخصی: با اسپانسر ها کار کنید

توضیحات:

برندسازی شخصی (Personal Branding)، فرایندی است که توسط آن، افراد و تخصص‌شان مثل برندهای تجاری علامت‌گذاری می‌شوند.[۱] در حالی که تکنیک‌های قدیمی مدیریت خودیاری، دربارهٔ خودبهبودی و افزایش مهارتهای شخصی صحبت می‌کرد، مفهوم برندسازی شخصی، می‌گوید موفقیت از خود محصول بدست می‌آید.[۱] به این معنا که ذات و ماهیت یک محصول، مشخص می‌کند که آن محصول موفق خواهد بود یا نه.

برند سازی شخصی در اصل یک نوع شیوه بازاریابی افراد و مشاغل آنها به عنوان برند تجاری است. برای رسیدن به این هدف نیاز به توسعه، حفظ شهرت یک فرد، گروه یا سازمان است. در اصل برندسازی شخصی نوعی بازاریابی خود شماست و برای آن باید خود را به یک محصول تصور کنید و برای نام خود تبلیغ کنید و آن را توسعه دهید.

برند شخصی ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها، تجربه و شخصیت شما است که می خواهید افراد دنبال کننده شما آن را ببینند و از سوی دیگر روایتگر داستان شما و احساسی است که مردم از شما کسب می کنند.

در این ویدئو در مورد اصول و قواعد برند سازی شخصی بیشتر بدانید و آن ها را در زندگی روزمره خود بکار ببرید

نظر
ویدئوهای مشابه