روبرد روبرد
    #هوشمندشاپ #hoshmandshop #عطر #عطر_زنانه #عطر_مردانه
    جستجوی پیشرفته
  • ورود/ثبت نام

  • © 2025 روبرد
    درباره ما • ارتباط با ما • سیاست های حفظ حریم شخصی • قوانین روبرد • راهنمای تبلیغات روبرد • معرفی روبرد به دوستانتون • راهنمای موقعیت های کارآموزی • دانلود اپلیکیشن • راهنما

    انتخاب زبان

  • Persian
آموزشگاه روبرد
کاربران کارجویان
رویدادها
نیازهای تحصیلی
صفحات
مقالات
آموزشگاه روبرد کاربران کارجویان نیازهای تحصیلی رویداد ها صفحات مقالات
User Image
برای تنظیم بهینه کاور، آنرا جابجا کنید

مهران زند

مدیریت بازاریابی
ارسال پیام و دنبال کردن
  • پست ها2
  • رزومه من
  • شبکه من 3
  • صفحات دنبال شده1
3 شبکه
2 پست
مدیریت بازاریابی
دانشگاه تهران
كپي كردن لينك پروفايل
مهران زند
مهران زند
مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران }
2 سال قبل  قبل

سوشال لیسنینگ
سوشال لیسنینگ فرآیند جمع‌آوری داده‌ها از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های اجتماعی در مورد یک موضوع مشخص است. این موضوع می‌تواند یک برند، صنعت یا هر چیز دیگری باشد. داده‌های جمع‌آوری‌شده حاصل از گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی، برای یافتن ترندها و ایجاد تغییرات مثبت در نحوه عملکرد سیستم تجزیه‌وتحلیل می‌شوند.
سوشیال لیسنینگیگ رویکرد جدید نیست، این اتفاق قبلا هم توسط برندها به شکلی متفاوت‌تر برای نظرسنجی از مردم و مشتریان در مورد خودشان انجام می‌شده.
برای درک بهتر سوشال لیسنینگ، تصور کنید صاحب یک رستوران هستید و بدون اینکه مشتریان از سِمَت شما باخبر باشند، در محیط رستوران و بین مشتریان نشسته‌اید. در میز کناری شما دوتا از مشتری‎ها برای انتخاب غذا از منو با هم گفت‌و‌گو می‌کنند.
یکی از مشتریان می‌گوید: قبلا کباب رستوران شما را امتحان کرده و راضی بوده است.
مشتری دیگر می‌گوید: بله! اما فکر می‌کنم اگر کباب‌هایشان کمی آبدار‌تر باشد، بهتر است.
پس از شنیدن این مکالمه، شما در مورد کباب‌های رستوران‌تان و نظر سایر مشتریان کنجکاو می‌شوید و شروع می‌کنید از دیگر مشتریان خود سوال می‌پرسید و به نظرات آن‌ها گوش می‌دهید.
 نتیجه این گوش دادن‌ها و سوال پرسیدن‌ها، رسیدن به داده‌هایی در مورد سلیقه مشتریان و ایرادهای رستوران‌تان است. شما بر اساس این داده‌ها مشکلات غذاها و محیط رستوران را می¬‌شناسید و برطرف می‌کنید و درنتیجه رضایت مشتریان و حتی تعداد آن‌ها نیز بیشتر می‌شود.
مزیت سوشال لیسنینگی که در محیط شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود این است که؛ تکنولوژی سبب شده تا نیازی به ارتباط مستقیم با مردم نداشته باشید و اصلا مردم اطلاع نداشته باشند که در حال بررسی نظرات آن‎ها هستید. مردم در محیط‌های آنلاین در مورد هر چیزی صحبت می‌کنند، فقط کافی است جامعه هدف خودتان را پیدا کنید.


پسندیدن
نظر
avatar

Fatemeh Fahimpour

جالب بود👌
0 · 0 · پاسخ · 1703578858

حذف نظر

آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟

مهران زند
مهران زند
2 سال قبل
مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
سال ورود به دانشگاه: 1400
مقطع تحصیلی: دکتری
 

پسندیدن
نظر
نمایش پست های بیشتر

ثبت نیاز تحصیلی جدید