روبرد روبرد
    #هوشمندشاپ #hoshmandshop #عطر #عطر_زنانه #عطر_مردانه
    جستجوی پیشرفته
  • ورود/ثبت نام

  • © 2025 روبرد
    درباره ما • ارتباط با ما • سیاست های حفظ حریم شخصی • قوانین روبرد • راهنمای تبلیغات روبرد • معرفی روبرد به دوستانتون • راهنمای موقعیت های کارآموزی • دانلود اپلیکیشن • راهنما

    انتخاب زبان

  • Persian
آموزشگاه روبرد
کاربران کارجویان
رویدادها
نیازهای تحصیلی
صفحات
مقالات
آموزشگاه روبرد کاربران کارجویان نیازهای تحصیلی رویداد ها صفحات مقالات
User Image
برای تنظیم بهینه کاور، آنرا جابجا کنید

بابک نیک نژاد

مدیریت بازرگانی
ارسال پیام و دنبال کردن
  • پست ها6
  • رزومه من
  • شبکه من 17
  • صفحات دنبال شده1
17 شبکه
6 پست
مدیریت بازرگانی
The University of Liverpool
كپي كردن لينك پروفايل
بابک نیک نژاد
بابک نیک نژاد  یک رویداد جدید ثبت کرد
مدیریت بازرگانی The University of Liverpool }
2 سال قبل  قبل

مرداد 09

وبینار کارگاه ارباب زمان

توسعه فردی
دوست عزیزم سلام همیشه زمان کم میاری؟ کارهای انجام نشده زیادی داری؟ برای خودت تعهد بی مورد و غیر مرتبط ایجاد کردی؟ تو لیست کارهات، کارهای زیادی هست؟ به همه اشون نمیرسی؟ کارهات رو نمیتونی با کیفیت انجام بدی؟ نمیدونی کدوم کارهات بار ارزش تر از بقیه کارهاست؟ اگر دغدغه هایی که گفته شد دغدغه های شما هم هست پس توصیه می کنم که این وبینار رو ازدست ندی! همه ما در طول شبانه روز به میزان مساوی زمان در اختیار داریم، یعنی 24 ساعت. مثل پولی که داخل حساب بانکی ما هست و ما هم موظفیم همه این پول رو خرج کنیم، نمیتونیم این پول رو پس اندازش کنیم، نمیتونیم از جایی قرض بگیریم و به جای پول خرج شده بگذاریم و حتی نمیتونیم این پول رو مجددا چاپ کنیم، همه پول رو باید خرج کنیم. این 24 ساعت هر روز بدون استثنا به حساب همه واریز میشه. پس 24 ساعت رو همه ما داریم، اما هستند کسانی که آرزو می کنند که ای کاش بجای 24 ساعت 48 ساعت زمان در اختیار داشتند یا اینکه قدرتی فرا زمینی داشتند تا می تونستند همه کارهای خودشون رو سر فرصت انجام بدن. در نقطه مقابل، کسانی هم هستند که از این وقت با ارزششون به درستی استفاده می کنند و به موفقیت های بزرگی هم دست پیدا می کنند. پس این تفاوت از کجا ناشی میشه؟ تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در اینه که افراد موفق برای زمان خودشون ارزش قایل هستند و تمام کارهای خودشون رو برنامه ریزی می کنند، حتی برای خواب، استراحت و اوقات فراغتشون برنامه دارند، اما افراد ناموفق و معمولی هیچ ارزشی برای زمان خودشون قایل نیستند و هیچ هدف و برنامه ای هم برای زندگی خودشون ندارند یا اگر هم دارند، به برنامه و هدف خودشون متعهد نیستند. در این وبینار که در پاسخ به این قبیل سوالات شما طراحی شده، بصورت کاربردی به مباحث زیر می پردازیم: -اصول برنامه ریزی روزانه. - مواردی برای افزایش تمرکز. سرفصل‌های وبینار - اصول برنامه ریزی روزانه - روش هایی برای افزایش تمرکز
ثبت نام در رویداد

پسندیدن
نظر
بابک نیک نژاد
بابک نیک نژاد  یک رویداد جدید ثبت کرد
مدیریت بازرگانی The University of Liverpool }
2 سال قبل  قبل

تیر 12

کارگاه مدیریت زمان

توسعه فردی
مدیریت زمان یک مهارت است که می‌تواند با تغییر و خودآگاهی و استفاده از برخی از ابزار و فنون در افراد توسعه یافته و نهادینه شود. توسعه این مهارت به فراگیران کمک می‌کند که زمان خود را به نحو مؤثرتری مدیریت کنند. بهره‌گیری از اصول و تکنیک‌های مدیریت زمان به آنها کمک می‌کند که بتوانند اهداف شغلی و شخصی خویش را تدوین کرده و فعالیت‌های خود را در راستای اهداف و در زمان‌های تعیین شده انجام داده و به موفقیت‌های شغلی و شخصی دست یابند. این دوره آموزشی تلاش می‌کند با تبیین اهمیت زمان و با ارائه مجموعه‌ای از اصول و تکنیک‌های کاربردی و همچنین مهارت‌های شخصی به مهارت جویان کمک کند تا از زمان خود به نحوه بهینه استفاده کنند تا زندگی شاد، عاری از استرس و توأم با موفقیت را تجربه کنند.
ثبت نام در رویداد

پسندیدن
نظر
بابک نیک نژاد
بابک نیک نژاد
مدیریت بازرگانی The University of Liverpool }
2 سال قبل  قبل

اگر از شما بپرسند از ۷ مهارتی نام ببرید که هرکسی باید حتما در زندگی آن‌ها را بداند چه جوابی می‌دهید؟

شاید ذهنتان به سمت مهارت‌هایی مثل کار کردن با دستگاه‌های هوشمند و چیزهایی ازاین‌دست برود؛ اما باید بدانید قضیه بسیار ساده‌تر از این حرف‌هاست.

۷مهارتی هست که یادگرفتنشان به زندگی بهترتان کمک می‌کنند؛ مهارت‌هایی که هم سخت و هم آسان‌اند و همین تضاد عجیبشان است که گاهی خیلی از ما را دچار چالشی سخت برای آموختنشان می‌کند:

- سکوت واژه‌ای که هزاران قصه پشت خودش دارد. شاید باورش سخت باشد اما سکوت و خودداری وقت خشم؛ سکوت درباره چیزهایی که نمی‌دانیم واقعا مهارت بزرگی است که آموختنش حتما بر دانایی‌تان می‌افزاید.

- هوش هیجانی کمکتان می‌کند زندگی عاطفی، اجتماعی و کاری بسیار بهتری داشته باشید.

- مدیریت زمان و بهترین استفاده از لحظات زندگی

⁣- ⁣مهارت خوب گوش دادن؛ بسیاری وقت‌ها فقط فکر می‌کنیم شنونده خوبی هستیم. درواقع اغلب مشغول فکر کردن به چیزی هستیم که خودمان می‌خواهیم بگوییم.

- قدرت «نه گفتن» مهارت واقعا مهمی است که بار زیادی از استرس و فشارتان را کم خواهد کرد.

- خوب خوابیدن و تمرین برای داشتن یک خواب آرام

- تفکرات مثبت و مثبت‌اندیشی


پسندیدن
نظر
avatar

حسن حسینعلی پور

 
عالی بود
1 · 0 · پاسخ · 1687196492

حذف نظر

آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟

avatar

محسن صادقی

چقدر همشون مهمه و چقدر درست در کنار هم قرار داده شده
0 · 0 · پاسخ · 1687241067

حذف نظر

آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟

بابک نیک نژاد
بابک نیک نژاد  یک رویداد جدید ثبت کرد
مدیریت بازرگانی The University of Liverpool }
2 سال قبل  قبل

خرداد 29

کارگاه مدیریت زمان‌

توسعه فردی
آیا احساس می کنید که زمان کافی در اختیار نداربد؟

همه ما در شبانه روز بطور یکسان ۲۴ ساعت زمان در اختیار داریم. پس چرا برخی از افراد نسبت به دیگران دست آوردهای بیشتری دارند؟
پاسخ: مدیریت زمان خوب.

مدیریت زمان فرآیند سازماندهی و برنامه ریزی نحوه تقسیم زمان بین فعالیت های مختلف است. مدیریت زمان را به درستی انجام دهید، و در نهایت هوشمندانهتر کار میکنید، نه سختتر، تا کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید، حتی وقتی زمان تنگ است و فشارها زیاد.

افراد موفق زمان خود را به خوبی مدیریت می کنند. و با استفاده از منابع مدیریت زمان، شما هم می توانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. پس از همین الان شروع کنید!

مزایای مدیریت زمان خوب:
وقتی بدانید چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید، می توانید مزایای بسیاری را بدست آورید، از قبیل:

بهره وری و کارایی بیشتر.
استرس کمتر.
شهرت حرفه ای بهتر
افزایش شانس پیشرفت.
فرصت های بیشتری برای دستیابی به اهداف زندگی و شغلی خود.
به طور کلی، با اعتماد به نفس بهترین روش برای استفاده از زمان را انتخاب و احساس کنترل بیشتری می کنید.
ثبت نام در رویداد

پسندیدن
نظر
بابک نیک نژاد
بابک نیک نژاد
2 سال قبل
مدیریت بازرگانی The University of Liverpool
سال ورود به دانشگاه: 1376
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
 

پسندیدن
نظر
نمایش پست های بیشتر

ثبت نیاز تحصیلی جدید