معرفی تبلیغات روبرد

تبلیغات در شبکه اجتماعی روبرد چگونه است؟

اگر به دنبال جامعه هدف دانشجویی هستید که بتوانید به صورت هدفمند محتوای خود را به دستشان برسانید چرا روبرد را امتحان نمیکنید؟

تبلیغات شبکه اجتماعی روبرد، با این هدف ایجاد شده است که محتوای خاص شما را دقیقا به دست آن دسته از دانشجویان یا فارغ التحصیلانی برساند که مخاطب شما هستند.

به عنوان مثال، شما ممکن است به دنبال جامعه هدف دانشجویان مهندسی عمران، مهندسی صنایع، روانشناسی، مدیریت و … باشید، خیلی راحت میتوانید از بخش تبلیغات، درخواست خود را ثبت کنید و تبلیغات خود را به تیم محتوای روبرد بسپارید.

چرا روبرد را برای تبلیغات انتخاب کنم؟

مخاطبین شبکه اجتماعی روبرد از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان، از همه رشته های تحصیلی و کل دانشگاه های کشور هستند و شما میتوانید با انتخاب دقیق مخاطبین هدف خود (تفکیک بر اساس رشته تحصیلی، دانشگاه، شهر، جنسیت، مقطع تحصیلی) هزینه های مارکتینگ خود را کاهش دهید و هدفمند تبلیغ کنید.

تبلیغات روبرد از چه طریق (چه کانال) انجام می شود؟

  • ایمیل مارکتینگ
  • اس ام اس مارکتینگ
  • تبلیغات هوشمند در پلتفرم روبرد (Robord ADs)
  • تبلیغات روبرد به صورت بنری و هوشمند است. بنر شما در بین پست های مخاطبین هدفتان قرار داده میشود. هدف روبرد، بیشتر دیده شدن و اثربخش بودن تبلیغات شماست. از این رو، فقط به ازای بازدید منحصر به فرد بنر تبلیغاتی شما به مخاطبین هدفتان، از بودجه کمیپن شما کسر می شود. به عنوان مثال اگر مخاطب شما چندین بار بنر شما را ببینید تنها یک بازدید از بودجه کمپینتان کم می شود.

    ثبت تبلیغ بنری در روبرد

برای ثبت رویداد در روبرد به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • یک عنوان مناسب و جذاب
  • عکس کاور در سایز 600*400 (افقی)
  • توضیحات مناسب با رویداد
  • تاریخ و ساعت شروع و پایان رویداد
  • لینک ثبت نام
  • هزینه رویداد
  • نکته مهم:اگر رویداد شما رایگان باشد؛ میتوانید از پنل “ثبت نام رایگان رویداد” روبرد بدون پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. لیست شرکت کنندگان 2 ساعت قبل از شروع رویداد برای برگزار کننده رویداد ارسال می شود.

هزینه تبلیغات در روبرد چگونه است؟

کانال تبلیغاتی هزینه به ازای هرکاربر کمتر از 5000 نفر (تومان) هزینه به ازای هرکاربر بیش از 5000 نفر (تومان)
روبرد ادز 290 290
پیامک 400 350
ایمیل 150 100
قرار گرفتن رویداد در لیست رویدادهای پیشنهادی 200 هزار تومان
حداقل ارسال پیامک و ایمیل 3000 عدد میباشد.

راهنمای ثبت تبلیغات در روبرد

  1. وارد اکانت روبرد خود شوید.
  2. از منوی سمت راست بخش “تبلیغات” را انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “ایجاد تبلیغ جدید” کلیک کنید.
  4. از موجودی بودجه تبلیغاتی خود مطمئن شوید.
  5. با انتخاب یک تصویر و متن و لینک مناسب تبلیغ خود را ثبت کنید.
  6. سپس مخاطبین هدف خود را بر اساس نمایش به همه یا دسته بندی خاصی از رشته ها و دانشگاه ها انتخاب کنید.
  7. بعد از ایجاد تبلیغ “داشبورد تبلیغاتی شما فعال می شود و شما میتوانید هم زمان از میزان بازدید و کلیک تبلیغ خود را مشاهده کنید.

راهنمای ثبت رویداد و اطلاع رسانی با روبرد

برای ثبت رویداد در روبرد و اطلاع رسانی رویداد خود میتونید از بخش رویدادها اقدام کرده و با انتخاب پلن مورد نظرتان، تعداد مخاطبین هدف مورد نظر خود برای اطلاع رسانی را مشخص کنید. جهت مشاهده پلن ها و ثبت رویداد کلیک کنید.