کارشناس پشتیبان مشتریان
آیا به ساختن ارتباط سازنده با مشتریان و کمک به اونها برای حل دغدغه هاشون علاقه داری؟
ما در موسسه، یادگرفتیم تجربهای که برای مشتری میسازیم اولویت اولمونه.موسسه ها هر چقدرم حرفهای و منظم، اشتباهاتی دارن و اینجاست که قهرمانهای ارتباط با مشتریان ما وارد میشن و نمیذارن اوضاع از کنترل خارج بشه.
صبورانه گوش دادن به مشکلات دیگران و پیدا کردن راهحلهای درست در سریعترین زمان ویژگی اصلی تیم ارتباط با مشتریان ماست و اگه شما هم این ویژگیها رو کنار مسئولیت پذیری داری، جات تو تیم ما خالیه.
ما به دنبال همکاری با فردی جوان و علاقهمند به پشتیبانی مشتریان هستیم که ما را در فرایند پاسخگویی به مشتریان کمک کند.
شرح موقعیت شغلی
وظایف و مسئولیت ها:
پاسخ گویی صحیح به کاربران از طریق کانال های ورودی نظیر تماس و چت آنلاین
پیگیری درخواست های و مراجعات کاربران تا حصول نتیجه
کار با سایت و پنل کاربری مشتریان جهت ثبت و ویرایش اطلاعات کاربران در سایت
ارائه راهکار برای بهبود کیفیت پاسخ گویی و افزایش رضایت کاربران
مکتوب سازی و ثبت و ضبط ایرادهای گزارش شده
ارتباط سازنده با تیم محصول در جهت گزارش و پیگیری مسائل فنی
مهارت ها و شرایط موردنیاز:
سابقهی کار در تیمهای پشتیبانی و امور مشتریان
داشتن فن نگارش و فن بیان خوب
توانایی برقراری ارتباط مؤثر، حرفه ای و صبورانه با کاربران
روحیه کار تیمی، تعهد سازمانی و مسئولیت پذیری
مکتوب سازی و ثبت و ضبط ایرادهای گزارش شده
خلاق و دارای هوش هیجانی
آشنایی با سامانه های CRM و ابزارهای گفت وگو آنلاین (مزیت محسوب می شود)
برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری امور
ویژگیهای فردی:
زمانمند و منضبط
مسئولیتپذیر و پیگیر
دارای روحیه خلاق
مزایای کار:
پرداخت حقوق سر موعد
پرداخت اضافه کار بر اساس عملکرد
امکان همکاری طولانی مدت
امکان پیشرفت و فضای ارتقای شغلی
1 روز تعطیل در هفته
شیفت شب و روزهای تعطیل به صورت دورکاری
کمک هزینه ناهار و شام
بیمه تامین اجتماعی از روز اول
بیمه تکمیلی
کمک هزینه میان وعده
محیطی خلاق و پویا
رشد مداوم و حرفه ای
اگر ارتباط با مشتری برات جذابه، حل دغدغه اش برات مهمه، و نتیجه کار و به اتمام رسوندنش برات مهمه بهت تبریک میگم ، میتونیم با هم در آیندهی رو به رشد موسسه فرهنگی مذهبی سهیم باشیم.