+664 آموزش
631 ساعت آموزش تخصصی در
آموزشـــــــــگاه روبرد
با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!
⭐تحویل و ارسال محصول با بهترین شکل و بالاترین کیفیت همواره یکی از مهمترین دغدغه صاحبان فروشگاههای آنلاین بوده است. اما عدم شناخت نیازها و دغدغههای آنها توسط سرویسدهندگان خدمات پست و لجستیک باعث شده است که برخی از فروشگاههای بزرگ آنلاین با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود، واحد لجستیک و ارسال را در سازوکار کسبوکارشان در نظر بگیرند. این اتفاق در نهایت هزینههای بسیار سنگینی را برای آنها به همراه آورده است. از طرف دیگر، فروشگاههای متوسط و کوچک آنلاین هم نتواستهاند از خدمات ارائه شده توسط سرویسدهنگان بهره ببرند و در نتیجه در خلق تجربهای قابل قبول برای مشتریان خود موفق نبودهاند. به همین دلیل، پلتفرم پادرو با شناسایی خلأهای موجود در بخش پست و لجستیک قصد دارد از طریق ابزارهای فناورانه و نوآورانه علاوه بر ایجاد بازارگاهی برای ارائه خدمات شرکتهای پستی، ابزارهای نوین و کارآمدی را نیز برای بهینهسازی فرایند شرکتهای پستی به وجود آورد. این ابزارها در نهایت به رفع نیازهای صاحبان فروشگاههای آنلاین در بخش ارسال و تحویل محصول کمک میکند تا تجربه بهتری را برای خریداران نهایی ایجاد کنند. 🟢🔹ایده شکلگیری استارتاپ پادرو ایده اولیه پادرو به زمان حضور پشوتن و افشان در بامیلو و همکاری مشترک آنها در این مجموعه باز میگردد. به گفته پشوتن پورپزشک، همبنیانگذار پادرو، یکی از مهمترین قوانین در راهاندازی مارکتپلیسهای آنلاین (Online Marketplace) یا بازارگاههای اینترنتی مانند بامیلو این است که کسبوکار روی هدف اصلی خود تمرکز کند و درگیر عملیات ارسال کالا و لجستیک نشود و تا حد امکان بتواند خدمات این بخش را به شرکتهای پستی برونسپاری کنند. به همین دلیل، از زمان شروع فعالیت بامیلو به دنبال یافتن شرکت پستی مناسبی بودند که بتوانند از خدمات آنها در بخش لجستیک استفاده کنند و با آنها همکاری داشته باشند. نتیجه تمام تلاشهای آنها نشان داد که از یک سو، مجموعههایی مانند پست جمهوری اسلامی با وجود اینکه کل کشور تحت پوشش خود داشتند، اما خدمات ارائه شده توسط آنها پاسخگوی نیازهای بامیلو نبود. از سوی دیگر، شرکتهای پست خصوصی هم اگرچه سطح خدمات بهتری در نسبت با پست داشتند، اما تعداد شهرهای محدودی را پوشش میدادند. در ضمن برای ارسال سفارشهای داخل شهر تهران نیز هیچکدام از دو گزینه موجود، خدمات مناسبی ارائه نمیکردند.