439 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

برنامه هوش مصنوعی چگونه به رشد کسب‌و‌کارها کمک می‌کند؟

برنامه هوش مصنوعی می تواند کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل کرده و متن قدرتمندی را برای توضیح محصولات به شیوه سریع و ساده تر ارائه دهد. با کمک هوش مصنوعی می توانید مقالات مفید و تولید محتوای مستمری را برای گرفتن رتبه در موتورهای جستجو تهیه کنید.

علاوه بر این می توان تصاویر صنعتی و تبلیغاتی منحصر به فردی برای محصولات سایت خود با کمک حذف بک گراند و جایگزین کردن آن با تصاویر متنوع متناسب با نوع کالا و محصول ساخت. همچنین می توان ویدئو مارکتینگ خود را استمرار بخشید و در مراحل سناریو نویسی تیزر تبلیغاتی کمپانی، ساخت ویدیو برای شبکه های اجتماعی و اینستاگرام، پست، استوری و… و یا ایمیل مارکتینگ از برنامه هوش مصنوعی کمک گرفت.

برنامه هوش مصنوعی برای چه افرادی مناسب است؟

ادمین های اینستاگرام یکی از طرفداران پرو پا قرص برنامه های هوش مصنوعی و اپلیکیشن های مبتنی بر ai هستند.

سئوکاران و وبمسترهای سایت های فروشگاهی و سایر کارشناسان وردپرس نیز برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو همچون گوگل که ارتباط مستقیم با رشد و بازاریابی و ارتقا کسب و کارهای آنلاین دارد از دیگر اشخاص مورد هدف برنامه هوش مصنوعی در جهان هستند.

با کمک انواع ابزارهای هوش مصنوعی می توان ویدئوهای جذاب تولید و یا تدوین نمود. در زمینه سئو سایت ها هوش مصنوعی افزونه های وردپرسی متعددی به بازار عرضه شده است.

برای نصب و استفاده از این افزونه ها می توانید از سرچ در گوگل و یا مراجعه به رئال ربات مرجع قالب و افزونه سایت، بهره بگیرید.

تیم سئو سایت شامل کارشناس گوگل، تحلیل رقبا، بهبود تجربه کاربری مشتریان، رپورتاژ، بک لینک و آف-پیج سئو، تولید محتوا متنی، تصویری، ویدئویی، صوتی، متخصص طراحی کمپین های تبلیغاتی ، بازاریابی و مارکتینگ دیجیتال و… از برنامه هوش مصنوعی می توانند کمک بگیرند.

ادامه مطلب در سایت:

https://fibonacci.monster/blog..../artificial-intellig