631 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها
احسان رنجبر
حسابداری دانشگاه ارومیه }
7 ماه قبل  قبل

تا حالا شده محتوا بنویسی و فکر کنی هیچکس اون رو نمی‌خونه؟ 👀

و با اینکه می‌دونی هیچکس قرار نیست اون محتوا رو بخونه و واکنش نشون بده، بازهم منتشرش می‌کنی تا کاملآ مطمئن بشی که واقعاً محتوای داغونیه؟

اصلأ تا حالا شده محتوایی بنویسی که خودت هم حالت ازش بهم بخوره؟ 🤢

اگر شرایط مشابهی داری، تصور کن چی می‌شد اگر قلمِت خیلی خوب بود و هر متنی که می‌‌نوشتی مخاطبان خودش رو جذب می‌کرد.

خواننده‌هایی که نه تنها متنت رو با شوق و هیجان می‌خونن، بلکه بهش واکنش نشون می‌دن، دربارش بهت بازخورد میدن و حتی اون رو بازنشر می‌کنن!

یکی از راه‌ها برای بهتر نوشتن و قدم برداشتن از گروه اول به سمت گروه دوم، استفاده از روش‌های اثربخش نویسیه.

روش‌هایی که حتی این متن هم با یکی از اون‌ها نوشته شده. 💡

تکنیک و ساختاری که من برای این متن انتخاب کردم BAB یا Before -- After -- Bridge بود.

در این تکینک متنی که می‌نویسیم شامل سه بخش می‌شه، و البته این متن می‌تونه هرچیزی باشه؛ از بلاگ‌پست گرفته تا کپی برای یک بیلبرد یا تبلیغات بنری یا حتی متن یک ایمیل و پیامک و..

بخش اول یا همون Before جهان رو قبل از راه حل به مخاطب نشون می‌ده و بخش دوم یا همون After جهان بعد از راه حل رو. در بخش Bridge هم پلی که بین جهان اول و جهان دوم وجود داره رو به مخاطب نشون می‌دیم. حالا این پل می‌تونه یک محصول (کالا یا خدمات) و یا روش و راه حل و تکنیک باشه