428 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

نشست خبری هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه رازی
برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در نشست خبری تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری با حضور جمعی از خبرنگاران، چهارم آذرماه 1402 در ساختمان معاونت پژوهش و فناوری برگزار شد.
دکتر مصطفی مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این نشست برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
وی اظهار داشت: مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ آذر ماه در استان کرمانشاه با شعار «پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم» برگزار خواهد شد که این شعار برگفته از شعار امسال است.

دکتر مصطفایی با اشاره به اهداف و برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته، تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر است که در دو بخش شامل معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه رازی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمانشاه صورت می‌گیرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه افزود: دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه معین متولی برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری مسئولیت دبیرخانه ستاد استانی این هفته، کمیته علمی ستاد استانی و دبیرخانه جشنواره تجلیل از پژوهشگران استانی را به عهده دارد.
وی با تاکید بر میزبانی دانشگاه رازی از دو جشنواره در هفته پژوهش و فناوری، خاطرنشان کرد: جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی در ۱۳ آذر ماه و جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان کرمانشاه در ۱۶ آذر ماه توسط دانشگاه رازی میزبانی خواهد شد.
دکتر مصطفایی بیان کرد: با وجود مسئولیت دانشگاه رازی برای برگزاری هفته پژوهش و فناوری، سایر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مسئولیت‌هایی برای این هفته به عهده دارند که به عنوان مثال کمیته اجرایی ستاد این هفته بر عهده معاونت برنامه‌ریزی و بودجه استانداری، جشنواره‌های دانش‌آموزی بر عهده آموزش و پرورش و جشنواره دستاوردهای پژوهش و فناوری به عهده پارک علم و فناوری و… است.

image