آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

friends | دوستان
شاید بتوان گفت سریال فرندز (Friends) یکی از مشهورترین سیتکام‌های (کمدی موقعیت) تاریخ تلوزیون است. این سریال توسط دیوید کرین (David Crane) و مارتا کافمن (Marta Kauffman) ساخته و در ۱۰ فصل از شبکهٔ ان‌بی‌سی ارائه شد. پخش آن از سال ۱۹۹۴ شروع شد و در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید.
داستان حول محور یک گروه دوستی شش نفره در منهتن نیویورک است.
سریال فرندز در حین روایت داستان این شخصیت‌ها مدام از شوخی‌های اغراق‌شده استفاده می‌کند. به زوایای روابط این گروه دوستی باهم و با دیگران می‌پردازد و گاه طعنه‌هایی به سیاست و جامعه می‌زند. مشکلات عاطفی و شغلی آن‌ها را نشان می‌دهد و با زبان طنز به استهزا می‌کشد. مهم‌ترین مسئله در طول تمام این اتفاقات همان طور که از اسم سریال پیداست دوستی است. با وجود اینکه سریال کمدی است در بعضی قسمت‌ها که عموما هم بر دوستی تاکید دارند با لحظات دراماتیک مواجهیم، لحظاتی که ما را با شخصیت‌ها همراه می‌کند. هرکدام از شخصیت‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که مخاطب را دچار حس هم‌ذات‌پنداری می‌کند. با آن‌ها ناراحت و خوشحال می‌شویم.
جذاب‌ترین وجه دوستی این شش نفر، شخصیت‌ها و دنیاهای متفاوت آن‌هاست. آن‌ها با وجود این تفاوت‌ها یکدیگر را پذیرفته‌اند و دوست دارند. به هم کمک می‌کنند و با هم شادی و ناراحتی را تجربه می‌کنند.

این سریال برای تقویت زبان انگلیسی توصیه می شود.

image