+669 آموزش
636 ساعت آموزش تخصصی در
آموزشـــــــــگاه روبرد
با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!
پرسونای مخاطب یک برندینگ موفق بر درک درست از پرسونای مخاطب تکیه دارد. تعدادی از ویژگیهایی که میتوانید در توصیف مشتریان ایدهآلتان مشخص کنید: ✅سن ✅جنسیت ✅مکان ✅درآمد ✅سطح تحصیلات برای اینکه به تعریف عمیقتری از پرسونای خریدار دست پیدا کنید، میتوانید به جزئیات بیشتری در مورد شخصیت و رفتار او بپردازید. مثلا: ✅انگیزهها ✅اهداف بلندمدت ✅مشکلات ✅الگوها و … شناسایی درست مخاطب هدف اقدامی است که میتواند علاوه بر اینکه موفقیت برندینگ شما را تضمین کند، برای برنامههای احتمالی بازاریابی شما بسیار مفید باشد. شما در دیجیتال مارکتینگ میخواهید که محتوای شما توسط فرد درستی خوانده شود، فرد درستی روی تبلیغاتتان کلیک نماید و وارد لیست ایمیلهای شما شود.