428 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان استاد نمونه کشور معرفی شد
در آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری در سال تحصیلی1399-1400که روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ مرداد) با حضور وزیر علوم‌ برگزار شد، دکتر صبیحه سلیمانیان زاد، استاد دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
در این مراسم که به عنوان بیست و هشتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری و با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، از 17 استاد نمونه کشوری از 15 دانشگاه و مؤسسه آموزشی و پژوهشی تجلیل شد.

این تعداد عضو هیئت علمی در چهار شاخه تخصصی علوم؛ شامل علوم انسانی و هنر، علوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی و دامپزشکی و پس از یک مرحله انتخاب ۷۵ نفری از ۳۱ دانشگاه و مؤسسه آموزشی و پژوهشی انتخاب شدند.

در میان 17 استاد نمونه کشور در سال تحصیلی سال تحصیلی1399-1400دکتر صبیحه سلیمانیان زاد، استاد دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شد.

این استاد نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان، دانش آموخته دانشگاه ناتینگاهم انگلستان در رشته بیوتکنولوژی و استاد پایه 33 دانشکده مهندسی کشاورزی است.

انتشار بیش از 120 مقاله در نشریات علمی داخلی و خارجی، انتشار 7 عنوان کتاب، انتشار 15 طرح پژوهشی خاتمه یافته و هدایت 120 پایان نامه و رساله کارشناسی ارشد و دکتری، از جمله سوابق این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر صبیحه سلیمانیان زاد هم اینک رئیس پژوهشکده زیست فناوری و مهندسی زیستی دانشگاه صنعتی اصفهان است.
#دانشگاه_صنعتی_اصفهان