استعدادت رو بشناس، شغل مناسبش رو پیدا کن!
اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!
⭐مهارت چهار گانه گزارش نویسی چیست؟ 🔸مهارت چهار گانه گزارش نویسی و ترتیب آن ها را باید به خوبی درک کنیم و هیچ گاه نباید از مراحل نامبرده هیچ کدام حذف و یا بی اهمیت تلقی گردد، حتی نباید مرحله ای را با مرحله دیگر اشتباه کنیم. عدم رعایت هر یک از مهارت چهارگانه گزارش نویسی باعث می شود که گزارش به صورت نوشته ای مبهم، بی سروته و مغشوش درآید. در این صورت نه گزارشگر راضی خواهد بود و نه فایده ای برای خواننده گزارش دارد و نتیجه کار درست نخواهد بود، در نتیجه این کار موجب صرف بیهوده وقت، انرژی، مواد و حتی موجب خسارت و زیان خواهد شد. مراحل مهارت چهار گانه گزارش نویسی عبارت است از: ١. مرحله برنامه ریزی، تدارکات و تهیه مقدمات ٢. مرحله تنظیم و سازماندهی گزارش ٣. مرحله نگارش ۴. مرحله تجدید نظر و اصلاح و تهیه متن نهایی