666 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

🔴▪️در فروش تلفنی از متن‌های از پیش نوشته‌شده به‌ صورت جدی دوری‌ کنید!

⭕️زمانی که پاسخ مثبتی از مشتری در مورد سوالات اولیه خود گرفتید، بهتر است سوالاتی در مورد کسب‌وکار، بازار، بودجه و… از مشتری بپرسید.

✅در بسیاری از مواقع مشتریان به امید گرفتن راه‌حلی مناسب حاضرند این اطلاعات را به شما بدهند. برای اینکه بتوانید از مشتری اطلاعات بگیرید، می‌توانید از یکی از سوالات آغازکننده زیر کمک بگیرید:

🔸اگر می‌توانستید به شکلی جادویی سه تا از مشکلات  کسب‌وکارتان را حل کنید، چه مشکلاتی را انتخاب می‌کردید؟اگر می‌توانستید موقعیتی شگفت‌انگیز برای کسب‌وکارتان فراهم کنید، چه موقعیتی را انتخاب می‌کردید؟ من می‌خواهم یک ملاقات شخصی با شما داشته باشم تا در مورد مشکلات کسب‌وکارتان و کمکی که محصول ما می‌تواند به شما بکند، با شما صحبت کنم. چهارشنبه ساعت دو بعدازظهر چطور است؟

⬅️⬅️شما باید به مشکلات و نیازهای هر مشتری به‌ طور جداگانه و اختصاصی رسیدگی کنید. به این ‌شکل است که خواهید توانست با مشتری ارتباط برقرار کرده و این ارتباط کاری را حفظ کنید.

#فروش_تلفنی