#حوادث_کار
🔵جمع آوری و تحلیل مجموعه های عظیمی از داده که می تواند برای بهبود رویکرد ما در قبال مشکلات مربوطه مورد استفاده قرار گیرد، داده حجیم می گویند
🔵داده حجیم ظرف سال های اخیر به چند دلیل زیر به بخشی اساسی از فرایند های تصمیم گیری تبدیل شده است:
💠پذیرش رو به رشد اجتماعی از لحاظ شفافیت، که داده های سازمانی را به داده های استاندارد بدل می کند
💠گزینه های بیشتر برای تحلیل داده های منحصر به فرد و متمایز
💠ذخیره سازی ابری داده ها که دسترسی به آن را برای همه آسان می کند
💠پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند داده های بیشتری در مورد افراد جمع آوری کنند
💠در دسترس قرار گرفتن زیرساخت های ضروری لازم برای پردازش حجم عظیمی از داده
مثالی از کاربرد #حوادث_کار
🎯از آنجایی که گوگل و دیگر موتور های جستجو عمیقاً به دنبال بخش بندی محتوا و تبدیل آن به داده های قابل اندازه گیری هستند، به دست آوردن اطلاعات درباره ی انواع داده ای که کاربران به دنبالشان می گردند از هر زمان دیگری برای بازاریابان ساده تر شده است.
🎯به لطف داده حجیم، متخصصین سئو می توانند راحت تر از هر زمان دیگری کلمات کلیدی را دنبال و تحلیل کنند، بهینه سازی را روی صفحه انجام دهند، و به بک لینک و دیگر حوزه های مهم بهینه سازی مثل سئوی محلی، بهینه سازی برای موبایل، همخوانی با چارچوب های کیفی، سئوی جهانی، بازگشت سرمایه گذاری سئو و بازاریابی محتوایی بپردازند.