636 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

استراتژی برند شما این است که چگونه ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی و به چه کسانی قصد برقراری ارتباط و ارسال پیام های برند خود را دارید. جایی که تبلیغ می کنید بخشی از استراتژی برند شماست. کانال های توزیع شما نیز بخشی از استراتژی برند شما است. و آنچه شما بصری و کلامی ارتباط برقرار می کنید نیز بخشی از استراتژی برند شما است.

برند تجاری ثابت و استراتژیک منجر به ارزش ویژه برند می شود ، این به معنای ارزش افزوده ای است که برای محصولات یا خدمات شرکت شما به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد مبلغی بیش از آنچه محصولات یکسان و بدون برند سفارش می دهند برای برند خود هزینه کنید. بارزترین نمونه آن نوشابه است. از آنجا که کوکاکولا ارزش ویژه ای از برند خود ساخته است ، می تواند هزینه بیشتری را برای محصول خود دریافت کند - و مشتریان این قیمت بالاتر را پرداخت می کنند.

ارزش افزوده ذاتی ارزش ویژه برند غالباً به شکل کیفیت ادراک شده یا وابستگی عاطفی است. به عنوان مثال ، نایک محصولات خود را با ورزشکاران ستاره مرتبط می کند ، امیدوار است که مشتریان وابستگی عاطفی خود را از ورزشکار به محصول منتقل کنند. برای نایک ، فقط ویژگی های کفش نیستند که کفش را می فروشند.